Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Oliver Greene

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Oliver Greene küçük bir karakter ve Greene Ailesi'nin erkek bebeği.
Oliver.jpg

Görünümü

Irma Fusslepot, Oliver'a bakan dadıdır. Oliver açık kahverengi saçlıdır. Sırtında oyuncak ayı resmi olan kırmızı bir gömlek giyer.

Vakadaki Rolü

Oliver'ın Aile Cinayeti(Vaka #15)'te pek önemli bir rolü yoktur. Vakanın sonunda Scott tutuklandıktan sonra, Aileen'in işe yaramaz birisi olduğunu söylemiş ve onu, kendisine dedesi Alden Greene tarafından hediye edilen beyzbol kartını parçaladığı için öldürdüğünü belirtmiştir. Scott aynı zamanda Aileen'in aileden para çalıp o parayı eski kocası Tom Hunt'a götürdüğününde farkındaydı. Artık Aileen'i daha fazla çekemeyen Scott, üvey annesini bir beyzbol sopasıyla döverek öldürmüştür. Dediğine göre tek istediği bütün ailesini yani dedesi Alden, babası Paul ve kardeşi Oliver'ı korumaktı.

Aynı vakanın ek soruşturmasında Irma, Oliver'ın hastalandığını söylemiştir. Ekibe Oliver'ı hastalandıran şeyi bulmasını rica etmiştir. Ekip Oliver'ın odasını araştırmış, bilinmeyen bir hap bulmuşlardır. Haptan bir örnek alıp hemen analize göndermişlerdir. Sonuç olarak Grace bu hapın fare zehriyle dolu olduğunu söylemiştir. Ekip Irma'ya geri dönmüş ve hastaneye gidip Oliver'ın tedavi edilmesini söylemiştir. Ancak Irma, Oliver'ın daha sakin ve daha iyi olduğunu, tedaviye ihtiyaç duymadığını belirtmiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki