FANDOM

Olivia Hewett
OliviaHewett
Profili
Tam Adı Olivia Welland(önceden)
Olivia Hewett
Uyruğu ABD Bayrağı Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 47
Ağırlığı 132 lbs (61 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Zirvedeki Dolaplar
En Karanlık An

Olivia Hewett (d. 1969) Zirvedeki Dolaplar ve En Karanlık An vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Olivia, ABD First Lady'sidir ve 47 yaşındadır. Olivia, kısa kahverengi saçlıdır, üzerine beyaz bir bluz giyer ve boynuna inci bir kolye takar.

"Zirvedeki Dolaplar"da Olivia avlanır, rodeo yapar ve kuchen yer.

"En Karanlık An"da Olivia askeri eğitim almıştır ve viski içer.

Vakalardaki Rolü

Zirvedeki Dolaplar

Oyuncu Olivia'nın kurbana gönderdiği ruj izli notu bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre First Lady olunca geceler uzun ve yalnız olabiliyordu, Jonathan ise kendisi için iyi, nazik, ilgili ve her daim müsait bir arkadaş olmuştu. Oyuncu bunun kocasına ya da ülkeye verebileceği zarardan bahsettiğinde ise Olivia, First Lady olsa bile halen bir kadın olduğunu dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Olivia'nın kurbanla çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve arkasındaki şantaj notunu gördükten sonra kendisiyle bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban, elinde bir kanıt olursa sineceğini düşünerek ilişkilerini kocasına söylemesi için kendisine baskı yapıyordu. Dediğine göre kurban, birbirlerine aşık olduklarını sanıyor ve Başkan ilişkilerini öğrenirse kendisiyle özgürce gidebileceğini düşünüyordu. Oyuncu böyle bir durumda hayatının kararacağını söylediğinde Olivia, hayatta First Lady olmak haricinde hedefleri olduğunu ve küçük bir kaçamağın bunun önüne geçmesine izin vermeyeceğini belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Sidney Hirsch'ün tutuklanmasıyla Olivia suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu Olivia'yla daha sonra Sanjay'in görmek istediği Vanna Alabama'nın kendisi adına imzalamış olduğu posteri hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre kendisiyle kısa süre önce birlikte hayır işleri yapmıştı ve renkli bir kişiliği olduğu kadar amaçlarına da bağlı biriydi. Dediğine göre Vanna, şu anda Güney Dakota'da USStay yardım konseri düzenliyordu fakat kendisi USStay hareketini destekliyormuş gibi görünemeyeceği için konsere gidemiyordu. Vanna kendisine bir sahne arkası vermiş fakat bileti kamp girişinde düşürmüştü. Oyuncu bunun üzerine kamp girişini aramaya gitmiştir.

En Karanlık An

Oyuncu, Olivia ile kocası arasında, tam da Hewett'in kaçırılmasından birkaç dakika önce geçen kavganın görüntü kaydını bulduktan sonra Olivia ile konuşmak istemiştir. Oyuncu Olivia'nın kocasının kaçırılması karşısındaki endişesi üzerine onunla ettiği kavgayı hatırlatınca Olivia, kavga ettiklerini itiraf etmiş fakat bundan ötürü onu kaçırmadığını söylemiştir. Olivia, ddaha önce söylediklerinin aksine kocasının ülke için olan öneminin farkında olduğunu söylemiş ve oyuncuya kendisini suçlamayı bırakıp asıl faili bulması konusunda sitemde bulunmuştur.

Oyuncu daha sonra Olivia'nın, kısa süre önce SOMBRA'nın lideri olduğu ortaya çıkan Hector Montoya'dan aldığı aşk mektuplarını bulmuş ve Olivia'yı bunun hakkında sorgulamak istemiştir. Oyuncu kendisine Montoya'nın tutuklandığını söylediğinde Olivia, onun bir suçlu olduğundan haberi olmadığını dile getirmiştir. Oyuncu buna inanmakta güçlük çekiyordu çünkü Montoya uzun süredir SOMBRA'nın lideriydi. Olivia buna karşılık onu çok sık görmediğini, kendisinin dünyayı değiştirmek gibi fikirleri olmasına rağmen ona kulak asmadığını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Nataşa Romanova cinayetinin ve Başkan Hewett'in kaçırılmasının arkasındaki ismin Sarah Bennett olduğunun ortaya çıkması ile Olivia suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki