Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Olivier Feraud

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Olivier Feraud
OlivierFeraud.png
Profili
Tam Adı Olivier Feraud
Uyruğu Fransa Bayrağı.png Fransa
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 37
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar İşlenmemiş Cevher(tutuklandı)

Olivier Feraud (d. 1979) İşlenmemiş Cevher'de Jude Connelly'nin katilidir.

Profili

Olivier, 37 yaşında bir haber gazetecisidir. Olivier kıvırcık siyah saçlıdır ve üzerine gri bir ceket giyer. Ayrıca boynunda gri bir şal ile fotoğraf makinesi, sol omuzunda da elmas tozu vardır. Olivier ayrıca mekanikten anlar, tırtıl yer ve hoodia tüketir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu cinayet mahallinde Olivier'in akıllı telefonunda bulduğu özçekimden Olivier'i tanımladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Jude'un cesedini gördükten sonra oradan hızla uzaklaşmış, telefonunu da o sırada düşürmüştü. Oyuncu kendisine cinayeti neden ihbar etmediğini sorduğunda Olivier, Jude ile birlikte bölgedeki kaçakçılık ağını araştırdıklarını, Jude'u gördükten sonra sıradaki hedefin kendisi olacağından korktuğunu dile getirmiştir. Olivier, elmas kaçakçılarının sığınağına kadar ulaşabildiği için onu kaçakçıların öldürdüğünü düşünüyordu.

Oyuncu daha sonra Olivier'in, Jude'un elmas çalarken çekilmiş bir fotoğrafının yanında "fazla ileriye gittin" yazılı not defterini bulmuş ve kendisi ile tekrar konuşmak istemiştir. Dediğine göre ikisi, kaçakçılık hikayesi hakkında bilgi toplamak için madene gitmişti. Olivier, Clayton Rose'a yardım ettiği sırada kurbanı, cebine elma büyüklüğünde bir elmas sokarken görmüş ve tam o anda bir fotoğrafını çekmişti. Kurban kendisine hayal gördüğünü ima etse de Olivier buna inanmamıştı.

Soruşturmanın sonunda Jude'u öldürenin Olivier olduğu ortaya çıkmıştır. Olivier, Jude'u öldürmesinin nefsi müdafaa olduğunu öne sürmüştür. Dediğine göre kurban, elma büyüklüğündeki bir elması çalarken fotoğrafını çektiği için kendisini öldürmek istiyordu. İkisi geçen gece sözde araştırma yapmak için madene gittiklerinde Jude, Olivier'e saldırmıştı. Olivier ise başta karşı koysa da daha sonra Jude'a karşı daha fazla dayanamacağını anlamış ve, nefsi müdafaa dahilinde, sondaj makinesini çalıştırıp Jude'un ölümüne neden olmuştu. Bunun üzerine Yargıç Adaku, beş yıl içinde şartlı tahliye olasılığı ile Olivier'i 15 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki