Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Olly Oliver

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments23 Share

OOliverGrimsborough.png
Olly Oliver

Olly Oliver, Yavaşça Ölümüm (Vaka #33)'de kurbandır.

Profili

Olly, hafif uzun sarı saçları olan, mavi gözlü bir genç adamdı, ayrıca oldukça sevilen bir müzisyendi. Öldürülmeden önce üzerinde kırmızı kareli bir gömleğin üzerinde beyaz bir ceket ve boynunda siyah bir şal vardı. Olly, Riley Davies (grubun davulcusu) ve Bart Williams (polis muhbiri) ile Lone Roses'ın üyelerindendir ve grubun solistidir.

Cinayetin Detayları

Ekip bir akşam, Jones'un en sevdiği grup olan Lone Roses'ın Grimsborough Konser Salonu'nda verdikleri konsere gitmişlerdi. Konser bitiminden sonra ekip Ramirez ile karşılaşan ekip, kendisinden davulla ilgili bir sorun olduğunu öğrenmişler ve incelemeye gittiklerinde Olly'nin sırıtan cesedinin davulun içine tıkıldığını görmüşlerdir. Otopsi sonucuna göre Olly, striknin olarakta bilinen fare zehiri ile öldürülmüştü. Zehrin bilinen özelliği vücudun üst kaslarının şiddetli bir şekilde kasılmasını sağlamasıydı, bu sayede de kurbanın yüzünde kurbanın yüz kasları sonuna kadar gerilerek yüzünde korkunç bir ifade belirmesini sağlıyordu. Ayrıca Olly, nefes darlığı çekmesi sonucu beş dakika içinde ölmüştü ve katil kesinlikle fare zehirine ulaşabilirdi, çünkü Olly'nin kanında bulunan zehir, haşerecilerin kullandıkları zehir ile birebir uyuyordu.

Katil ve Nedenleri

Katil, Lone Roses'ın, özelliklede Olly'nin, büyük bir hayranı olan Mary Lou Hong adlı bir kızdır. Olly, Mary Lou'ya Lone Roses'tan ayrılacağına ve birlikte ikili bir müzik grubu oluşturacaklarına dair söz vermişti. Hatta Mary Lou, bunun için bir kaç tane şarkı bile bestelemişti fakat bir gün, Mary Lou Olly'ye onun gizli hayranı olduğunu açıklayınca Olly bunu kabul etmemiş ve Mary Lou ile dalga geçmiştir. Olly daha sonra kızın şarkısını çalmış ve sahnede Lone Roses ile beraber söylemiştir. Bunu kaldıramayan Mary Lou, eski idolü olan Olly'yi fare zehiri ile zehirlemiş ve konser bittikten sonra cesedini grubun davulunun içine tıkmıştır. Mary Lou, Olly'yi öldürdükten sonra, yaptığı şeyi hep hatırlamak için cesedinin fotoğrafını çekip saklamıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki