Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Opera Hayaleti

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Şüpheli
GR2.png
Profili
İsmi

Gerald Riverton

Boyu

6'0" (1,83 m)

Yaşı

54

Ağırlığı

226 Ibs (103 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Sahnedeki Yılan

Gerald Riverton (nam-ı diğer: Opera Hayaleti; d. 1959) Roland Vane'in öldürüldüğü Sahnedeki Yılan'da bir şüphelidir.

Profili

Gerald, 54 yaşında, kısa dağınık gri saçları olan, mavi gözlü bir adamdır. Yüzünün sağ tarafına beyaz bir maske takar ve üzerinde kahverengi bir kazak, onun üstünde de kahverengi bir ceket vardır. Gerald aynı zamanda operanın bir çalışanıdır, yılanlarla arası iyidir ve uyku hapı kullanır.

Vakadaki Rolü

Ekip, Gerald ile ilk defa "Opera Hayaleti" olarak opera girişinde kendilerine tuğla attıktan sonra konuşmuşlardır. Jones, Opera Hayaletine, polis memuruna tuğla atmanın suç olduğunu söyleyerek uyarmıştır. Fakat ekip, daha çok Gerald'ın Roland'a yazdığı tehditleri merak ediyorlardı fakat Gerald, Roland'ı "Şahmeran"'ın öldürdüğünü söylemesi üzerine ekip, Harper Stone ile konuşmaya gitmişlerdir.

Ekip, daha sonra Ramirez'in çektiği hayalet fotoğrafını incelemişler ve hayaletin gerçek adının Gerald Riverton olduğunu ortaya çıkarmışlar, ve maskesi hakkında Gerald'ı sorguya almışlardır. Gerald ekibe, Roland'ın, özellikle "Madama Serpent" oyunu için yeni yeteneklere ihtiyacı olması üzerine kendisini operadan kovduğunu dile getirmiştir. Hatta her ne kadar yılanlarla arası iyi olsa da, bu Roland'ı etkilememişti.

Vakanın sonunda katil olan Annabel Stewart tutuklandıktan sonra Gerald, serbest bırakılmış ve başka da yardıma ihtiyacı olmamıştır.

Gerald, her ne kadar Ek Soruşturma sırasında görülmese de, Beatrice Vane'in çembalosunu çaldığı için adı geçmiştir. Jones, Beatrice'e çembalosunu çaldığı için Gerald'a dava açması gerektiğini söylediğinde Beatrice, Gerald'ın zararsız olduğunu ve ona bulaşmanın lüzumsuz olduğunu dile getirmiştir.

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki