Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ophelia Lincoln

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments31 Share

Şüpheli
OpheliaL.png
Profili
İsmi

Ophelia Lincoln

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

16

Ağırlığı

95 Ibs (43kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Çağırma(tutuklandı)

Ophelia Lincoln (d. 1997), Cooper Lisesi'nde okuyan bir öğrenci ve Çağırma (Vaka #26)'da arkadaşı Simon Armstrong'un katilidir.

Profili

Ophelia, 16 yaşında, kısa, koyu siyah saçlı, mavi gözlü ve beyaz tenli bir genç kızdır. Ayrıca gözlerinin etrafı siyah bir kalemle boyalıdır. Gotik olduğu için alt dudağında iki tane piercing vardır ve boynuna tasma görünümlü ucu sivri demirlerle çevrili olan bir boyunluk takar. Sağ omzunda bir tane pentagram işareti, sol omzunda ise kırmızı bir çizik vardır. Genellikle siyah kayışlı kırmızı bir elbise giyer ve elbisesinin göğüs kısmında siyah renkli fırfırlar vardır. Ophelia 95 Ibs (43kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir.

Vakadaki Rolü

Ophelia, Elvira Milton, Steven Crowe ve kurban Simon Armstrong ile yakın arkadaştı. Ophelia, Elvira'nın gizli bir ihbarı üzerine şehir mezarlığını ararlarken onunla birlikte vakaya dahil olmuştur.

Simon hakkında soru sorulduğunda Simon'ın iyi birisi olduğunu ve böyle korkunç bir şekilde ölmemesi gerektiğini söylemiştir. Kurbanı ne zamandan beridir tanıdığı sorusuna ise ilk önce Steven ile tanıştığını, Simon'ı da ondan sonra tanıdığını söylemiştir. Kızın dediğine göre kurban çok iyi birisiydi fakat Steven ile beraber satanizm ile ilgili şeyleri fazla ciddiye alıyordu. Ayrıca ne Steven'ın ne de Simon'ın bir ayin için birini öldürmeye cesaret edebileceklerini söylemiştir fakat artık bundan o kadarda emin değildi. Aynı zamanda Simon'ın mahzende (kurbanın öldürldüğü yer) ne yaptığından haberi yoktu çünkü oraya bir hafta sonrasına kadar gitmeyeceklerdi.

Pendant.png

İçinde Ophelia'nın kanının bulunduğu kolye.

Ekip mahzende Ophelia'nın kanının bulunduğu bir kolye bulduklarında kızı tekrar çağırmışlardır. Ophelia, gördüğü ilaç tedavisinin yan etkileri yüzünden kısa süreli hafıza kaybı yaşıyordu bu yüzden de kısa süre önce yaptığı şeyleri hatırlamıyordu, bu yüzdende sürekli Elvira'nın yanında takılırdı. Ekip Ophelia'ya tekrardan Elvira'nın cinayet sırasında yanında olup olmadığını sorduklarında ise kız Elvira'yı o sırada hiç görmediği ve onu mezarlıkta beklediğini söylemiştir çünkü Elvira sürekli oraya gelirdi.

Vakanın sonunda tüm deliller Ophelia'yı işaret ettiği için tutuklanmıştır. Ophelia, ekibe akıl sağlığının yerinde olmadığını, bu yüzdende sürekli hafıza kaybı yaşadığını söylemiştir. Bir gece, mahzende Simon'a yardım ederken birden bire bir kabus ve arka arkaya halüsinasyonlar görmüş, bu yüzdende kendi bilinci dışında Simon'ı öldürmüştür. Ophelia, hastalığından ötürü bilinç dışı hareket ettiğinden mahkeme kararı yeniden değerlendimek üzere kızı 3 yıllığına Grimsborough Akıl Hastanesine kapatmıştır.

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki