Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Orlando Weathers

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Orlando Weathers
OrlandoWeathers.png
Profili
Tam Adı Orlando Weathers
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 6'3" (1,90 m)
Yaşı 44
Ağırlığı 280 lbs (127 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Maçı

Orlando Weathers (d. 1972) Ölüm Maçı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Orlando Weathers, 44 yaşında bir Tay boksu koçudur. Weathers kısa siyah bir saça ve kahverengi gözlere sahiptir ve üzerine Muay Tay logosu olan beyaz bir atlet giymektedir. Weathers'ın ayrıca fiziksel olarak zinde olduğu, vitamin aldığı ve limon otu yediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Koç Weathers'ın salonunun reklam panosunu cinayet mahallinde bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Anlattığına göre Thanid, formunun zirvesindeydi ve ölümü epey yersiz olmuştu. Oyuncu kendisine rakiplerden herhangi birinin rekabeti ring dışına taşımış olup olamayacağını sorduğunda ise Weathers, dövüşçülerin rakiplerini öldürerek şampiyonluğu kazanamayacağını belirtmiştir. Aynı zamanda kurbanı çocukluğundan beridir çalıştırmaktaydı ve en büyük gecesinin aynı zamanda son gecesi olacağını tahmin etmemişti.

Oyuncu daha sonra Weathers'ın Thanid'e antrenmanını ciddiye alması gerektiğini belirttiği bir not bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Weathers daha önce kurbanın kondisyonunun üst düzey olduğunu belirtmişti fakat aynı zamanda da disiplin eksikliği vardı. Anlattığına göre Thanid, antrenmanlarına odaklanmaz, onun yerine vaktini sigara içerek, içki içerek ve yatarak geçirirdi. Bu yüzden Weathers, Thanid'in unvanını hak etmediğini düşünmekteydi.

Soruşturmanın sonunda Chon Sansurin'in tutuklanması ile Weathers suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra kendisiyle Jonah ile birlikte Marina ve Tay boksuna olan görünürdeki ilgisi hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre Marina, kendisine boksörlerin antrenmanları hakkında birkaç soru sormuş ve sonra merkeze dönmüştü. Jonah bunun üzerine kendisinden sıradaki maç için iki bilet istemiş ve Weathers'da Büro Thanid'in katilini yakaladığı için kendisine iki tane VIP bilet vermiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki