Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Orsino Ziegfeld

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
OrsinoZiegfeld.png
Profili
İsmi

Orsino Ziegfeld

Boyu

5'1" (1,55 m)

Yaşı

55

Ağırlığı

180 lbs (81 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Sirkte Ölüm

Orsino Ziegfeld (d. 1960), Annie Capri'nin öldürüldüğü Sirkte Ölüm (Vaka #52/108)'de bir şüphelidir.

Profili

Orsino Ziegfeld, Cennet Sirki'nin 55 yaşındaki müdürüdür. Orsino gri saçlıdır, kırmızı bir takım giymekte ve siyah bir şapka takmaktadır. Orsino'nun ayrıca buzlaş yediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Orsino'nun megafonunu cinayet mahallinde bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Annie'nin ölümünü duymak Orsino'yu oldukça sarsmıştı çünkü Annie, dediğine göre hayatında gördüğü en iyi akrobatlardan biriydi. Amy daha sonra kendisine kurbanın en son nereye gitmiş olabileceğini sorduğunda Orsino ekibe, Annie'nin diğer sirk çalışanları ile çatı katı terasında verilen bir partiye katıldığını söylemiştir.

Oyuncu, Annie'nin ölmeden önce balmumu müzesinden polisi aradığını öğrenmesi üzerine orayı tekrardan aramış ve orada Orsino'nun yedek şapkasını bulması ile sirk müdürünü tekrardan sorguya almıştır. Amy kendisine Annie'yi balmumu müzesine kadar takip mi ettiğini sorduğunda Orsino, sirk çalışanlarını geri getirmenin hakkı olduğunu belirtmiştir. Dediğine göre Annie, kendisinin onu fazla çalıştırdığını düşünmekteydi. Orsino daha sonra sirkin izleyiciler için eğlenceli bir ortam olduğunu, fakat aynı şeyin çalışanlar için geçerli olmadığını belirtmiştir. Dediğine göre ibret olması için bir şeyler yapması gerekiyordu yoksa diğer çalışanlar sirki terk etmeye yeltenebilirlerdi. Amy bunun üzerine kurbanı onun mu öldürdüğüne dair Orsino'ya çıkışsa da Orsino, kurbanın ona canlı lazım olduğunu ve onu balmumu müzesinde bulamadığını söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Mikey Bolero'nun tutuklanması ile Orsino suçsuz bulunmuş, fakat daha sonra başı Yargıç Dante ile derde girmiştir. Oyuncu, Orsino'nun Hanoi Kardeşler'e kötü davrandığına dair kanıt bulup bununla onu sıkıştırdığında Orsino, sirkte düzeni sağlamak için katı olması gerektiğini dile getirmiştir. Dante bunun üzerine eğer yöntemlerini değiştirmez ise hapse gireceğini söylemiş ve hapse girmeyi göze almak istemeyen Orsino, emre itaat etmek zorunda kalmıştır. Orsino, çalışanlarının paralarını hak ettikleri şekilde ödemeye razı olmuş ve Kardeşler'i tuttuğu kafesin anahtarını oyuncuya vermiştir. Orsino daha sonra para cezası ile kurtulmuş fakat Dante, bir kez daha sirk çalışanlarına kötü davrandığına dair duyum alırsa, bu kez kolay kolay paçayı sıyıramayacağını sözlerine eklemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki