Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Oscar Trefusis

1.345pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Oscar Trefusis
OscarTrefusis.png
Profili
Tam Adı Oscar Trefusis
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 60*
Ağırlığı 180 lbs (80 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta*
Vakalar Yangından Kaçarken...

Oscar Trefusis Yangından Kaçarken... vakasında bir şüphelidir.

Profili

Oscar Trefusis, Concordia'da yaşayan zengin bir aydındır ve 60 yaşındadır. Trefusis kısa gri saçlıdır, üzerine eflatun bir takım elbise giyer ve pembe bir kravat takar. Trefusis ayrıca biralı sığır turtası yer.

Criminal Case'teki Rolü

Oyuncu kurbanın kuzeninden kurbanın Trefusis'in evinde çalıştığını öğrendikten sonra Trefusis ile konuşmak istemiştir. Trefusis başta kurbanı tanımadığını iddia etse de kahyasının eldiveninde inek dışkısı bulduktan sonra Trefusis soruşturmada şüpheli olmuştur. Trefusis bu kez kim olduğunu hatırladığını, fakat İrlandalı olduğu için onu işe almadığını söylemiş ve inek dışkısının da kurban adına hiç iyi bir ön izlenim yaratmadığını sözlerine eklemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın kimlik belgelerini Trefusis'in evinde kilitli bir kutunun içinde bulmuş ve Trefusis'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre evde genç bir kızın bulunmasının kendi yararına olacağını düşünmüş ve bu yüzden kurbanı işe almış, kimlik belgelerini de bir nevi hizmet sözleşmesi olarak saklamıştı.

Soruşturmanın sonunda Colin James'in tutuklanması ile Trefusis suçsuz bulunmuş. Fakat daha sonra Colin, Oscar'ı köleci olmakla suçlamış ve oyuncu, bu iddiayı doğrulamak için Trefusis'in evini tekrar aramıştır. Oyuncu burada Peder Donovan'ın, altında "Ucuz İrlandalıları seçin" yazılı bir posterini bulmuştu, bu da Colin'in iddiasını destekler nitelikte bir kanıttı. Trefusis'in dediğine göre bu, zenginler arasında olağan bir şeydi. Concordia'lı işçiler fazla para talep ettiğinden ötürü İrlandalıları işçi olarak çalıştırmak kendince daha makuldü. Trefusis, kahyasının Harriet'i öldürmekten tutuklanmasının ardından artık İrlandalı lafı duymak istemediğini söylemiş, bunun üzerine Harriet'in kimlik belgelerini hatırlayan oyuncu Trefusis'e şahsi belgelere el koymaktan ötürü para cezası kesmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki