Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Otis Kidd

1.373pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Otis Kidd
Otis Kidd.png
Profili
Tam Adı Otis Kidd
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar Ateş Hattında(öldürüldü)

Otis Kidd Ateş Hattında vakasında kurbandır.

Profili

Otis, Concordia İtfaiyesi'nde görev yapan bir itfaiye eriydi. Otis kısa kahverengi saçlıydı ve öldürüldüğü sırada üzerine soluk siyah bir itfaiyeci üniforması giyiyordu.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Otis'in cesedini polis karakolunun kanıt odasında yanmış halde bulmuştur, fakat olayı asıl cinayet yapan sırtındaki kurşun yarasıydı. Dick'in dediğine göre katil, Otis'i Ivory Johnson marka bir altıpatlarla vurmuş ve yangında öldü süsü vermek için cesedi ateşe doğru sürüklemişti. Katil cesedi taşıdığı sırada üzerine kokainli diş ağrısı pastili izleri bırakmıştı, bu da katilin kokainli diş ağrısı pastili kullandığını gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurban gibi itfaiyeci olan Billy Thompson olduğu ortaya çıkmıştır.

Anlattığına göre Otis'e borç para vererek bataktan çekip kurtaran ve kendisine itfaiye de iş ayarlayan bizzat kendisiydi. Otis Adelia ile çıkmaya başladıktan sonra Billy'ye sırtını dönerek onu hor görmüş, verdiği parayı da Adelia'ya pahalı hediyeler alarak çarçur etmişti. Otis karakolda yine kendisini yerdikten sonra daha fazla dayanamayan Billy, Otis'i sırtından tabancayla vurmuş ve cinayetin anlaşılmaması için cesede yanmış süsü vermek amacıyla ateşe atmıştı. Mahkemede Yargıç Takakura, Billy'yi kasten adam öldürmekten ötürü müebbet hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki