Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Park Eun-ji

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Park Eun-ji
ParkEun-ji.png
Profili
Tam Adı Park Eun-ji
박은지
Uyruğu Güney Kore Bayrağı.png Güney Kore
Boyu 6'1" (1,86 m)
Yaşı 22
Ağırlığı 132 lbs (63 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Sahne Işığı Altında Ölüm

Park Eun-ji (Korece: 박은지; okunuşu: Pak In-ci; d. 1994) Sahne Işığı Altında Ölüm vakasında bir şüphelidir.

Profili

Park Eun-ji, 22 yaşında bir genç kızdır. Eunji uzun kahverengi saçlıdır, üzerine kırmızı bir elbise ile beyaz bir gömlek giyer ve kalın çerçeveli bir gözlük takmaktadır. Eunji aynı zamanda hwatu oynar, kimçi yer ve karaoke yapar.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Eunji ile kurban arasında bir ilişki olduğunu yazan bir magazin dergisi bulduktan sonra Eunji ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kurbanın evli olduğunu belirterek ikisi arasındaki ilişkinin ciddiyetini sorduğunda Eunji, oyuncunun iddiasını yalanlayarak kurban ile programında bir kart oyununda danışmanlık yaptığı sırada tanıştığını söylemiştir. Sungho gibi nüfuzlu bir adamın kendisi ile ilgilenmesi hoşuna gitmiş ve öldürülmesinden ötürü de üzüldüğünü saklamamıştır.

Oyuncu daha sonra Eunji'nin, televizyona çıkarak kurbanın çocukların beyinlerini yıkadığını iddia etmesi üzerine kendisiyle tekrar konuşmak istemiştir. Oyuncu başta bu iddianın SOMBRA'nın planıyla bağlantısı olduğunu düşünse de Eunji, kurbanın programının Koreli çocukları aptallaştırdığını ve derslerindeki başarı oranını düşürdüğünü ileriye sürmüştür. Oyuncu Eunji'nin kurbanı sevdiğini söylemesinin ardından bu hareketini şüpheli bulduğunda Eunji, kurbanın kendisine çocuk programı yapmayı bırakacağına dair söz verdiğini fakat sözünde durmadığını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Kang Dong-yun'un tutuklanması ile Eunji suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki