Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Patricia P. Harris

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
PPH.png
Profili
İsmi

Patricia P. Harris

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

65

Ağırlığı

170 Ibs (77kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Belalı Sular

Patricia P. Harris (d. 1948), Andrew Ashworth'ün öldürüldüğü Belalı Sular (Vaka #43)'da bir şüphelidir.

Profili

Patricia, 65 yaşında, kısa dalgalı sarı saçları olan, mavi gözlü bir kadındır. Üzerinde genellikle kırmızı bir bluz ile mavi, noktalı bir şal vardır. Ayrıca şalının altında da bir tane inci kolye vardır. Patricia 170 pound (77 kg) ağırlığındadır ve kan grubu 0+'tir. Boynunda bilinmeyen bir sebepten ötürü bir arı sokması izi vardır, ayrıca tekne sürmeyi bildiği, ruj sürdüğü ve bal likörü içtiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Patricia, ünlü bir polisiye roman yazarıdır.

Ekip kurban hakkında Martha Price, Isabella Fairchild ve Donald Hopkins ile kurban hakkında konuştuktan sonra "Mutfak Tezganı"nı aramışlar ve orada bir adet, üzerinde Patricia'nın adının yazdığı bir kitap taslağı ile parçalanmış bir not bulmuşlardır. Ekip, taslağı inceledikten sonra Patricia ile Andrew Ashworth cinayeti hakkında konuşmaya gitmişlerdir. Ekip, kitaptaki karakterin adı olan "Andrew Sootworth"ü sorduklarıda ile Patricia, ismi almadan önce Archibald Ashworth'ten iznini aldığını söylemiştir. Andrew, Patricia ile konuşmayı reddetmişti çünkü Patricia, romanları gerçek hayattan esinlendiğine inanıyordu. Ayrıca Andrew Sootworth, romanda tekne süren bir karakter olduğu için de tekne sürme dersleri aldığını da dile getirmiştir.

Ekip, daha sonra Patricia hakkında doğrudan tanıklık edildiği için tekrar sorguya alınmıştır. Ekibe, marinada bal likörü içerken Andrew'ı gördüğünü itiraf etmiştir. Dediğine göre marinada Andrew'ın yanında birisi vardı fakat likörün verdiği sarhoşluktan ötürü yanındaki şahsın kim olduğunu görememişti. Ekip bunun üzerine Patricia'dan daha da şüphelenmiş ve herhangi bir eksik bilgi olup olmadığını görmek için marina kaldırımını tekrar aramışlardır.

Isabella Fairchild'ın tutuklanmasından sonra Jezabela ekibe üzerinde şirketinin logosu bulunan bir palanın Akçaağaç Tepeleri Marinası'nda kaldığını bildirmesi üzerine ekip tekrar Patricia ile konuşmaya gitmişlerdir. Daha sonra marinayı arayıp orada beyaz bir pala bulduktan sonra üzerinden parmak izi alıp analize göndermişler ve parmak izlerinin Patricia'ya ait olduğunu ortaya çıkarmışlardır. Bunun üzerine ekip, Patricia'ya mülke tecavüz suçundan para cezası kesmişlerdir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki