Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Patrick Bota

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Patrick Bota
PatrickBota.png
Profili
Tam Adı Patrick Bota
Uyruğu Madagaskar Bayrağı.png Madagaskar
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 41
Ağırlığı 160 lbs (63 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Alev Alev

Patrick Bota (d. 1975) Alev Alev vakasında bir şüphelidir.

Profili

Patrick, 41 yaşında bir rafya çiftçisidir. Petrick genellikle üzerine beyaz bir çiftçi gömleği giymekte ve başına hasır şapka takmaktadır. Patrick aynı zamanda keskin nişancı ve rafya bağımlısıdır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Anosy Gölünün yakınında Patrick'in "girilmez" tabelasını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Patrick'in uçak kazası veya cinayet hakkında bir bildiği yoktu, onun yerine rafyanın özelliklerini ve kullanım alanlarını sıralamaya başlamıştı. Oyuncu Patrick'e kurbanı görüp görmediğini sorduğunda ise görmediğini fakat bunun nedeninin sabah kahvaltıda rafya şarabı içmek olabileceği cevabını vermiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın şapkasında rafya meyvesi kalıntıları bulmuş ve bununla ilgili Patrick ile konuşmak istemiştir. Petrick, kurbanı rafya tarlasından geçerken gördüğünü hatırlamış ve mülkünü korumanın hakkı olduğunu belirten Patrick, bunun üzerine kurbana bir uyarı ateşi açmıştı. Oyuncu açtığı ateşin kurbanın şapkasını deldiğini söylediğinde ise atış becerileri sayesinde isteseydi kurbanı vurabileceğini fakat bunun yapmadığını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Aristide Akintola'nın tutuklanması ile Patrick suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki