Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Paul Irwin

1.342pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Paul Irwin
PaulIrwin.png
Profili
Tam Adı Paul Irwin
Uyruğu Avustralya Bayrağı.png Avustralya
Boyu 5'10" (1,78 m)
Yaşı 43
Ağırlığı 167 lbs (76 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Büyük Kaçış

Paul Irwin (d. 1973) Büyük Kaçış vakasında bir şüphelidir.

Profili

Paul, 43 yaşında bir timsah meraklısıdır. Paul, orta uzunlukta bir sarı saça ve mavi gözlere sahiptir ve üzerine soluk açık yeşil bir gömlek ile kahverengi bir yelek giymektedir. Paul'un aynı zamanda jamu içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Paul'un cinayet mahallinde çekilmiş bir videosunu bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Kamerasını geri aldığına sevinen Paul, dediğine göre timsahlarla ilgili bir belgesel çekmekteydi. Oyuncu kendisine videosunu çektiği yerde bir cinayet işlendiğini sorduğunda Paul, o sırada timsahlara odaklandığı için cinayet falan görmediğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın kepinde Paul'un kanını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre belgeselini çektiği sırada kurban birden bire ortaya çıkmış ve çıldırmış bir halde çekim yapmayı bırakmasını söyleyerek kendisini ajan olmakla suçluyordu. Kızın neyden bahsettiğini anlamayan Paul, kıza sesini azaltmasını söylemiş fakat söyler söylemez de kurban tarafından yere serilmişti ve o günden beridir de iyileşmeye çalışıyordu.

Soruşturmanın sonunda Maya Salim'in tutuklanması ile Paul suçsuz bulunmuştur.

Ek Bilgi

  • Paul, açık bir şekilde Avustralyalı belgesel filmci Steve Irwin'in oyundaki halidir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki