Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Pearl Montana

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments13 Share

Şüpheli
PearlMontana.png
Profili
İsmi

Pearl Montana

Boyu

5'7" (1,70 m)

Yaşı

31

Ağırlığı

160 lbs (73 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Lanetli Tapınak
Kopmaz Bağlar(tutuklandı)

Pearl Montana (d. 1984) Burt Montana'nın öldürüldüğü Lanetli Tapınak'ta bir şüpheli ve Kopmaz Bağlar'da Albay Spangler'in katilidir.

Profili

Pearl, 31 yaşında, uzun, altın sarısı saçları olan, mavi gözlü bir genç bayandır. Pearl bir arkeolog ve maceracıdır ve genel olarak üzerine koyu yeşil bir atlet giymektedir. Aynı zamanda üzerinde çeşitli arkeoloji ile alakalı aletler bulunan iki adet kemer vardır. Ayrıca boynuna yeşil bir bandana takmaktadır ve vücudunda belirli oranda güneş yanıkları vardır. Tüm bunların yanında Pearl'ün astronomi ve Aztek dilini bildiği, ayrıca da acı biber sevdiği bilinmektedir.

"Kopmaz Bağlar"'da Pearl'ün yüzünde güneş yanıkları yoktur fakat sağ omuzunda yanık izleri ile başının üstünde bir adet güneş gözlüğü bulunmaktadır. Bu vakada ayrıca Pearl'ün mağara keşfi yaptığı ve ordu çizmeleri giydiği öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

Lanetli Tapınak

Oyuncu, Burt'ün ofisinde kendisinin Burt ile çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra oyuncu, Burt'ün yanındaki şahsın Pearl olduğunu doğrulamış ve Amy Young ile birlikte Pearl ile konuşmaya gitmiştir. Pearl boş konuşmaları seven birisi değildi bu yüzden Amy, hemen konuya girerek Pearl'e Burt'ün öldürüldüğünü söylemiştir. Dediğine göre Pearl, Burt ile dünyanın en iyi arkeoloğu ünvanını kazanman için kapışmaktaydı, bunun yüzünden de ikisi boşanmanın eşiğine gelmişlerdi. Amy'nin kendisine Burt ile çekilmiş olduğu fotoğrafını göstermesi de Pearl'ün pek hoşuna gitmemişti.

Oyuncu, daha sonra Aztek Tapınağında Pearl'e ait olan bir harita bulmuştur. Ekibin kendisinden önce tapınağı bulmasına şaşıran Pearl, Burt'ü suçlayarak sırf tapınağa kendisinden önce ulaşabilmek için haritasını çalmış olduğunu belirtmiştir. Pearl daha sonra Burt ile üniversite yıllarında tanışmış olduğunu söylemiş ve yaşadığı yıllar boyunca da onun bir tür hırsız olduğunu fark ettiğini dile getirmiştir. Pearl, Burt'ün tutucu tavrından hoşlanmıyordu, bu yüzden de ona boşanma davası açmıştı. Pearl her ne kadar Burt'e olan öfkesinden dolayı vakada önemli bir şüpheli olsa da, vakanın sonunda suçsuz bulunmuş ve serbest bırakılmıştır.

Kopmaz Bağlar

Oyuncu, Pearl'ün mezuniyet fotoğrafının üstünde Spangler'a yazmış olduğu notu bulduktan sonra Pearl, kendisini bir kez daha bir cinayet soruşturmasının içinde bulmuştur. Pearl'ün anlattığına göre Spangler, kendisinin arkeolog olma sebebiydi. Spangler, Pearl'den uzaylı menşeli olduğunu düşündüğü bir eseri bulmasını istemişti ve Pearl, o ana kadar arkeolojinin sıkıcı olduğunu düşünmekteydi. Oyuncu son olarak kendisine Spangler'ın öldürüldüğü söylediğinde sinirlenen Pearl, katilin bir an önce bulunmasını, yoksa bunu kendisinin yapacağını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Spangler'ın, üzerine alevler çizilmiş ve altında Pearl'ün adının yazdığı bir fotoğraf bulmuş ve Pearl'e bunun anlamını sormak istemiştir. Dediğine göre Pearl, Spangler'ın bahsettiği uzaylı mağarasını kendisinin bulduğunu fakat Spangler'ın, kendisini mağaraya yaklaştırmak bile istemediğini, bu yüzden de öfkelenip o mesajı gönderdiğini söylemiştir. Soruşturmanın sonunda ise bütün delillerin kendisine işaret etmesi ile Pearl'ün Spangler'ı tehdit etmekle kalmadığı ve onu bizzat öldürdüğü ortaya çıkmıştır.

Pearl, arkeoloji hakkında bildiği bir çok şeyi Spangler'a borçluydu ve bu sayede Pasifik Koyu'nda ki uzaylı hayatı hakkında araştırma yapabilme yetisi kazanmıştı. Pearl uzaylı mağarasını bulması ile amacına ulaştığını düşünse de Spangler, emir kulu olduğu için mağarayı sivillere kapatmak zorunda kalmış. Spangler Pearl'e keşiflerini gizli tutmasını söylemiş fakat Pearl, bunu kendisine yapılan bir ihanet olarak algılamıştı ve Spangler'ın keşfi üzerine konmak niyetinde olduğunu düşünmekteydi çünkü mağarayı keşfettikten oldukça kısa bir süre sonra mağarayı kapatmıştı. Pearl başta ekibin yanlış kişiyi tutukladığını ileriye sürse de Frank'in delilleri bir bir önüne sermesi ile suçunu itiraf etmek zorunda kalmıştır. Pearl, Spangler'a sinsice yaklaştıktan sonra önce mağara keşif kemeri ile bağlamış, daha sonra da üzerine ev yapımı molotof kokteylini atarak Spangler'ı ateşe vermiştir. Özellikle ateşin kullanıldığı hippi festivalini seçen Pearl, bu sayede suçu Ezra Hope'un üzerine yıkabileceğini düşünmüştü, fakat evdeki hesap çarşıya uymamış ve Pearl, oyuncu tarafından mahkeme karşısına çıkartılmıştır.

Yargıç Dante Pearl'ün Spangler'ı öldürme sebebinin giyim tarzı olduğunu düşünse de Pearl, bunun Spangler'ın görünüşüyle alakası olmadığını dile getirmiştir. Dediğine göre eğer Spangler olmasaydı, şu anda Dünya üzerinde uzaylı varlığını keşfetmiş olan ilk kişi olarak bilinecekti. Pearl, daha da ileriye giderek adının tarih kitaplarına yazılmasını ve kendisine Nobel ödülü verilmesi gerektiğini söylediğinde Dante, bir ordu Albayını öldürdüğü için Pearl'e müebbet hapis cezası vermiş, bu sayede de Pearl, Duncan Young'dan sonra ilk müebbet hapis cezası alan katil olmuştur. Vakanın korktuğu gibi sonuçlanmaması Frank'i rahatlatmış ve Spangler her ne kadar zamanında ekibe zorluk çıkarmış da olsa, onun aslında kötü adamdan ziyade yanlış anlaşılmış birisi olduğu kanaatine varmasına neden olmuştur.

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki