Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Peder Rafael

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
PederRafael.png
Profili
İsmi

Peder Rafael

Boyu

5'2" (1,58m)

Yaşı

70

Ağırlığı

168 lbs (70kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ruhsatsız İçkiden Ölüm
Doğunun Vaatleri

Peder Rafeal (d. 1944) Sammy Duncan'ın öldürüldüğü Ruhsatsız İçkiden Ölüm (Vaka #9/65)'de bir şüphelidir. Peder, aynı zamanda Doğunun Vaatleri (Vaka #13/69)'nde yardımcı karakter olarak gözükmüştür.

Profili

Peder Rafael, 70 yaşında, uzun, gri saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır ve, adından da anlaşılacağı üzere Hispanik kökenlidir. Üzerinde siyah bir papaz cübbesi ile içinde beyaz bir gömlek ve başında Seyyah başlığına benzer bir şapka vardır. Aynı zamanda uzun sayılabilecek bir bıyığı vardır, gözlük takar ve sağ elinde İncil vardır. Peder'in aynı zamanda yumurta kullandığı, ruhsatsız içki içtiği ve domino oynadığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Peder Rafael, genellikle Mavi Bayou'da iş gören bir papazdır.

Ruhsatsız İçkiden Ölüm

Sammyİncil.png

Üzerinde Peder'in imzasının olduğu Sammy'nin İncili.

Ekip, Sammy'nin teknesinde bir tane Çocuk İncili bulup bunu tozladıktan sonra bunun, Sammy'ye Rafael tarafından verildiğini doğrulamışlar ve Peder ile konuşmaya gitmişlerdir. Dediğine göre Peder, Sammy'yi çocukluğundan beridir tanıyordu fakat Sammy, pekte dindar birisi değildi ve hayatını içki içerek ve milleti dolandırarak geçirirdi. Bu yüzden Peder, her hafta Sammy'yi ziyarete gider ve her gittiğinde de Sammy, kendisine ruhsatsız içki teklik ederdi. Rafael, aynı zamanda Vanessa Kimmel'ın yaptığı huevos rancheros (Meksika omleti)'ları yemeyi de seviyordu fakat son zamanlarda kızda bir sorunlar olduğunu fark etmişti. Rafael, yanı zamanda zamane gençlerinin Bayou'da, geçmişe nazaran daha kolay yollarını kaybedebilecek olduklarından korkuyordu.

Daha sonra ekip, Rafael ve Joe Littlehat'i silahlı çatışma halinde yakalamışlar ve Frank, ikisine de silahlarını bırakmalarını emrederek oyuncuya bir kez daha teknesi araması için müsaade vermelerini istemiştir. Ekip, tekneyi bir kez daha aradıktan sonra ikisi ile tekrar konuşmuşlardır, ki Joe, Peder'i domino oyununda hile yapmakla suçluyordu.

Rafael, domino oyununda hile yaptığını itiraf etmişti fakat Frank, daha ziyade Rafael'in Sammy'yi öldürüp öldürmediğini bilmek istiyordu. Fakat Rafael'in duyduğu suçluluk duygusu cinayetten değil, domino oyununa karşı olan bağımlılığından geliyordu. Rafael, daha sonra ekibe papaz olarak yol göstermesi gerektiğini ve nasıl Sammy ve Vanessa üzerinde başarısız olduğunu söylemiş, fakat papaz olarak, adam öldürmeye son derece karşı olduğunu dile getirmiştir, ki zaten vakanın sonunda katil tutuklandığı için Rafael serbest bırakılmıştır.

Ekip, Sammy'nin yasadışı içki imalatından kalanları incelemeye gittiklerinde Frank, içinde yılan bulunan şişeden içtikten sonra yılan tarafından ısırılıp zehirlenmiş fe Peder, orada duruma müdahale etmek zorunda kalmıştır. Peder, oyuncudan panzehir yapmak için gereken bitkileri toplamasını istemiş ve bitkileri topladıktan sonra panzehiri hazırlaması için Yann Toussaint'e göndermişlerdir. Vakanın sonunda panzehir işe yaramış ve Frank iyileşebilmiştir.

Doğunun Vaatleri

Peder Rafael, bu vakanın açılışında Manka Radich ve Steve Srebnik arasında nikah kıyan papaz olarak görülmüştür. Peder tam nikahı kıyacağı sırada Frank tarafından lafı kesilmiş ve Frank, espriyi patlattıktan sonra oyuncuyu da yanına alarak resepsiyon odasındaki açık büfeye gitmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki