Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Pedro Torres

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Pedro Torres
PedroTorres.png
Profili
Tam Adı Pedro Torres
Uyruğu Luzaguay Bayrağı.png Luzaguay
Boyu 6'1" (1,86 m)
Yaşı 28
Ağırlığı 203 lbs (91 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Karanlıklar Ulusu

Pedro Torres (d. 1988) Karanlıklar Ulusu vakasında bir şüphelidir.

Profili

Pedro, Luzaguay Milis Kuvvetleri'nin lideridir ve 28 yaşındadır. Pedro keldir ve üzerine siyah bir askeri yelek giyer ve sırtında bir tane saldırı tüfeği taşır, aynı zamanda iki tane küpe takar. Pedro aynı zamanda askeri eğitim almıştır, Gaballum kullanır ve Luzaguay Anayasası'nı bilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, katilin Başkan'a ateş ettiği çatı katında Pedro'nun liderliğini yaptığı Luzaguay Milis Kuvvetlerine ait bir arma bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Pedro, Başkan'a yapılan saldırının tüm bir ulusa yapıldığını söyleyerek katilin bulunacağını ve hesabının görüleceğini belirtmiştir. Oyuncu kendisine milis kuvvetlerinin ihanet edenlerin hesabını nasıl gördüğünü sorduğunda Pedro, devletin kendilerine tam yetki verdiğini ve ne gerekiyorsa onun yapılacağını söylemiştir.

Pedro daha sonra isyancıların lideri Sebastian Morales tarafından esir alınmış fakat oyuncu tarafından kurtarılmıştır. Oyuncu kendisine isyancıların kampında ne işi olduğunu sorduğunda Pedro, kurbanın milis kuvvetlerini dağıtmayı planladığını, bu yüzden de isyancılara işbirliği yapmayı teklif ettiğini öne sürmüştür. Pedro her ne kadar bunun anayasaya aykırı olduğunu belirtse de kurban kendisini dinlememişti. Oyuncu kendisine milis kuvvetlerini korumak için mi Herrera'yı öldürdüğünü sorduğunda ise onu öldürmediğini fakat ölümünün elverişli bir iktidar boşluğu yarattığını dile getirmiştir. Pedro, bu yüzden isyancıların milis kuvvetlerinin yanında yeni bir düzen kurmak isteyip istemediklerini öğrenmek için Morales'in yanına gelmiş fakat onun saldırısına uğramıştı.

Soruşturmanın sonunda Valentina Silva'nın tutuklanması ile Pedro suçsuz bulunmuştur. Oyuncu daha sonra kendisi ile milis kuvvetleri tarafından isyancı kampından kaçırılan Constanza Reyes adlı bir küçük kızın yeri hakkında konuşmak istemiştir. Pedro, isyancı kampının küçük bir kız için uygun bir yer olmadığını söylemiş ve onu birkaç kez gözetleme noktasında yakalamıştı. Pedro'nun oyuncuya kızın muhtemelen orada olduğunu söylemesi ile oyuncu, Constanza'yı bulmak için gözetleme noktasını aramaya koyulmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki