Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Peggy Buxton

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments27 Share

Şüpheli
Peggy45.png
Profili
İsmi

Peggy Buxton

Boyu

5'2" (1,58m)

Yaşı

80

Ağırlığı

130 Ibs (58kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümün Kokusu(tutuklandı)

Peggy Buxton (d. 1933), Ölümün Kokusu (Vaka #44)'nda oğlu Hank Buxton'ın katilidir.

Profili

Peggy, 80 yaşında, kırlaşmış gri saçları olan, mavi gözlü yaşlı bir kadındır. Kırmızı bir gözlük takar ve mor bir elbise giyer. Bir çift küpe ve iki tane kolye takar. Peggy'nin külotlu çorap giydiği, manikür yaptırdığı ve tüy dökücü krem kullandığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Peggy, ekip Hank Buxton'ın vasiyetnamesini bulduklarında vakaya dahil olmuştur. Daha sonra Georgi Papacoulis'in şovuna gideceğini öğrenen ekip, oraya gitmesinden önce tekrar sorguya almışlardır.

Vakanın sonunda Hank'in katilinin Peggy olduğu ortaya çıkmıştır. Her ne kadar mahkemeden önce şehirdeki en iyi avukatlara sahip olduğunu söylese de polisin elindeki kanıt onun hapisten kurtulmasına yetmiyordu. Yargıç Hall kendisine eğer cinayeti açıklamaz ise direkt olarak müebbet hapis vereceğini söylemiştir. Dediğine göre Peggy ve Hank birbirlerinden nefret etmekteydiler, fakat Peggy, Hank'in karısı olan Kerry Ann'den daha çok nefret ediyordu. Peggy, Hank'e eğer Kerry Ann'den boşanarak onu mirastan mahrum bırakır ve ölümüne kadar malikanesinde yaşamasına izin verirse mirasını ona devredeceğini söylemiştir. Fakat Hank, onu huzur evine kapatmak sureti ile arkasından iş çeviriyordu. Bunu öğrenen Peggy, onu yaptığı her türlü saygısızlıktan ötürü cezalandırmak istemiştir. Önce kafasında bir saksı kırmış, sonra da boğazlayarak öldürmüştür. Ayrıca Georgi'yi de Hank'in kör kütük sarhoş olduğu için baygın olduğuna inandırmış ve cesedi taşımasına yardım etmesini sağlamıştır.

Peggy'nin cinayeti anlatması Yargıç Hall'ın fikrini değiştirmemiş ve Peggy, ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki