Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Penelope Metaksas

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Penelope Metaksas
PenelopeMetaxas.png
Profili
Tam Adı Penelope Metaksas
Πηνελόπη Μεταξά
Diğer ad(lar)ı Asi Penelope
Uyruğu Yunanistan Bayrağı.png Yunanistan
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 23
Ağırlığı 120 lbs (55 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Ucuz Cinayet

Penelope Metaksas (Yunanca: Πηνελόπη Μεταξά; d. 1993), ya da bilinen adıyla Asi Penelope Ucuz Cinayet vakasında bir şüphelidir.

Profili

Penelope, 23 yaşında, uzun, hippi tarzı siyah saçları olan, mavi gözlü bir genç kızdır. Penelope, Yunanistan'da oldukça tanınan bir protestocudur. Genel olarak kırmızı bir askılı tişört giyer ve üzerinde "Zenginleri Yok Edin" yazılı bir bandana takar. Ayrıca başının üstünde bir adet güneş gözlüğü ile tişörtünün sağ askısında bir adet "Hayır" rozeti vardır. Penelope ayrıca Yunan mitolojisini bilir ve zeytin yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Penelope'un parçalanmış fotoğrafını cinayet mahallinde bulduktan sonra kendisini sorguya almıştır. Penelope'un, Metaxas'ın ölümüne sevinmesi kendisini ciddi bir şüpheli yapmıştı ki zaten hükumet karşıtı şiddet içerikli protestolar düzenlemesiyle bilinmekteydi. Penelope'a göre Metaxas, ülkeyi açgözlü bankacılara peşkeş çekerek alın teriyle çalışan Yunan halkının hayatlarını mahvetmişti. Penelope'un vatanseverliğini fark eden Jack, kendisine kartını uzattığında ise Penelope, Büro'nun da sistemin bir parçası olduğunu söyleyerek kartı geri çevirmiştir.

Oyuncu daha sonra Penelope'un aslında Metaxas'ın kızı olduğunu öğrenmiş ve aynı hikayeyi kendisinden duymak istemiştir. Penelope, babasının ailesini umursamaması ve tek derdinin para ve unvan olmasından ötürü babasından nefret etmiş, hatta onun kızı olduğu anlaşılmasın diye soy adını değiştirip doğum belgesini yok etmeye çalışmıştı. Jack kendisine babasının en büyük siyasi rakibi olup son olarak onu öldürüp öldürmediğini sorduğunda ise Penelope, babası olmadan bir hiç olduğunu ve hiçbir şeyin artık eskisi gibi olmayacağını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Nikolaos Kostas'ın tutuklanması ile Penelope suçsuz bulunmuş fakat ekiple olan işi henüz bitmemiştir. Oyuncu, Archibald Gilchrist'ten çalınan sahte banknotların peşine düşmüş ve banknotarı bulduktan sonra bunları çalanın Penelope olduğunu öğrenmiştir, çünkü banknotların olduğu çantanın içinde bulunan bir "Evet" şapkasının üstünde kendi salyası vardı. Oyuncu Penelope'un görüşüne tamı tamına zıt olan şapkanın kendisine ne işi olduğunu sorduğunda Penelope, bunu kendisine mağarada karşılaştığı çatlak bir keşişin verdiğini, kendisinin de bu şapkanın üzerine tükürdüğünü söylemiştir. Dediğine göre bu keşiş, Birleşik Avrupa için referandumda "Evet" oyu satın almaya çalışmakta, bunun için de yüklü miktarda paraya ihtiyaç duymaktaydı. Penelope'un anlattıkları, Büro'nun peşinde olduğu Klaus Weissman'ın Yunanistan'da bulunduğunu kanıtlamaktaydı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki