Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Percy Wollcraft

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

Şüpheli
PW.png
Profili
İsmi

Percy Wollcraft

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

21

Ağırlığı

180 lbs (82kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Wollcraft'ların Yaratığı(tutuklandı)

Percival "Percy" Wollcraft (d. 1992), Wollcraft'ların Yaratığı vakasında Claire Godwin'in katilidir.

Profili

Percy, 21 yaşında, sağ tarafı aşağıya doğru taralı koyu siyah saçları lan, kahverengi gözlü bir genç adamdır. Percy, genellikle beyaz bir gömleğin üzerine siyah-beyaz-gri karo desenli bir kazak giyer. Sol göğsünde ise müze kartı vardır ve üzerinde "REHBER: WOLLCRAFT" yazmaktadır. Percy, 180 pound (82kg) ağırlığındadır ve kan grubu AB-'tir. Ayrıca mühendislik bilgisine sahiptir, Almanca bilir, vücudunda yanıklar vardır ve 6 fit (1,83m) boyundadır.

Vakadaki Rolü

Percy, Victor ve Fran Wollcraft'ın oğullarıdır. Percy ayrıca, kız arkadaşı Claire Godwin'in de çalıştığı Grimsborough Müzesinde rehberlik yapmaktadır ve Claire ayrıca bir hayvan hakları savunucusu idi. Bir gün Percy, üniversitede mühendislik üzerine çalışma yaparken ve Claire'de hayvan hakları eylemi düzenlerken tanışmışlardır. Percy, ailesine Claire'den hiç bahsetmemiş, bu yüzden de ailesinin hiç kızdan haberleri olmamıştır.

Percy daha sonra Claire yüzünden babası ile kavga ettiği için evden kaçmıştır. Ekip, Percy'nin nerede olduğunu yeni müze müdürü olan Constance Bell'e sorduklarında ekibe, onu kaçık ebeveynlerinden uzak tutmak için personel odasında sakladığını söylemiştir. Ekip, Percy'ye annesinin onu çok merak ettiğini söylemişlerdir. Dediğine göre ebeveynleri kafadan çatlaktı ve tek düşündükleri şey yaptıkları çalışmalar ve ölen köpekleri Ephaba'yı, Claire'i öldüren deneysel makineyi kullanarak diriltmekti. Daha sonra da Claire'in kendisinden ailesinin işledikleri suçu ihbar etmesi konusunda yardım istediğini fakat ebevenylerini sırf anne-babası oldukları için satamayacağını söylemiştir. Claire ayrıca Percy'ye çevirmesi için Victor'un Almanca Deney Notlarını vermiş ve bu noktada Percy, ebeveynlerinin Elphaba'nın cesedi ile ne yapmak istediklerini öğrenmiştir. Victor'un dediğine göre deneyin amacı Fran'ın kendisini daha iyi hissetmesini sağlamaktı ama makine ne yazık ki Claire'i öldürmüştür.

Vakanın sonunda bütün deliller Percy'yi işaret ettiği için tutuklanmışır. Fran, köpeği Elphaba öldüğünde çok üzülmüştür çünkü yıllık köpek yarışmasına son derece azimli bir şekilde hazırlanmışlardı. Fran'ın kocası Victor, ayrıca saygın bir bilim adamı, karısını bu halde görmeye dayanamamış ve canlandırma ile alakalı eski teorileri araştırarak üzerinde deneyler yapmaya kalkışmıştır. Victor, Elphaba'yı yeniden canlandırmak için bir takım çalıntı kemikleri ve diğer kadavraların parçalarını kullanmıştır. Claire bunu fark etmiş ve bir hayvan hakları savunucusu olarak, bunu iğrenç ve yanlış bulmuş ve Percy'yi ailesinin işledikleri suçu polise ihbar etmekle tehdit etmiştir. Ailesine bunun yapılmasına izin vermeyen Percy, Claire'i öldürmüştür. Percy, Claire'i babasının makinelerinden birine bağlayarak makinenin voltajını maksimuma ayarlamış ve aşırı voltaja dayanamayan makine aşırı ısınarak, kızı canlı canlı kavurmuş ve ölümüne sebep olmuştur.

Percy, sadece cinayetten değil, ayrıca kanundan kaçmaktan da tutuklanmıştır çünkü cinayetin amacı kurbanın, şahsı polise ihbar etmesine engel olmaktı. Çünkü elinde yeterli delil olan birisini, kendisini yakalattırmamak için öldürmek ağır bir suçtur.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki