Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Peri Foreman

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments25 Share

Şüpheli
PF2.png
Profili
İsmi

Peri Foreman

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

26

Ağırlığı

140 Ibs (64kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Karındeşen Ve Geyik(tutuklandı)

Peri Foreman (d. 1987), yılda bir düzenlenen Grimsborough Bilim-Kurgu Festivali'nin organizatörü ve Karındeşen Ve Geyik (Vaka #37)'te Joe Turner adlı bilim kurgu hayranının katilidir.

Profili

Peri, 26 yaşında, 5'10" (1,78m) boyunda ve kahverengi gözlü bir kızdır, ve üzerine adı bilinmeyen bir süper kahraman kostümü giyer. Başında uçları sağa-sola dağılan açık yeşil bir peruk taktığı için esas saç rengi belirsizdir, aynı zamanda peruğun altında peruğu başında tutması için bir kafa bandı vardır. Karakterine Elf/Goblin havası vermek için kulaklarında protez yapıştırıcısı ile sivri kulaklar takmıştır. Gözlerinin etrafı yeşile boyalıdır ve koyu kırmızı bir ruj sürer. Boynuna dolanmış turuncu bir boyun maskesi takar ve maskenin üstünde festival kartı vardır. Kartının üstüne festivalin logosu ve kırmızı zeminin üstünde "PROFESSIONAL(PROFESYONEL)" yazısı vardır. Üzerinde kollarının bir kısmını gösteren beyaz bir atlet ve onunda üstünde mavi bir tulum ile onu arkasına bağlayan lacivert bir kayış vardır. Peri, 140 Ibs (64kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir.

Vakadaki Rolü

Peri, Joe Turner adlı bilim-kurgu hayranının Karındeşen Jade heykelinin tırpanına saplanarak öldürüldüğü, Grimsborough Bilim-Kurgu Festivalinin organizatörüdür.

Peri, ilk olarak ekip, Joe'nun geldiği otobüsü aradıktan sonra ekibin yanına gelmiş ve kendisinin festival organizatörü olduğunu belirterek kayıp eşyalarını aramak için önce kendisinden izin almaları gerektiğini söylemiş, ekipte buna karşılık bir cinayeti araştırdıklarını dile getirmişlerdir. Peri, Joe'nun ölmesine hiç üzülmemişti çünkü Joe, uzun zamandır festivali ele geçirmeye ve Peri'yi işinden etmeye uğraşıyordu. Dediğin göre Grimsborough, halen eski korkuların sürdüğü bir şehir olduğu için, Üniversiteye yakın olmalarına rağmen, festivale olan ilgi git gide azalıyordu. Tabii Joe'da yardım etmek yerine daha çok festivali yıkmaya uğraşıyordu.

Ekip Peri ile ikinci kez, Irma'nın restoranında konuşmuşlardır. Irma, Bruce Anderson'ın gitmiş olmasından ötürü, diğer ineklerin onu suçlayacaklarını düşünerek veryansın etmekteydi. Alex, her ne kadar Peri'ye canını dişine taktığını söylese de Peri, ineklerin öyle düşünmediğini, en ufak bir hatasında akbaba gibi üzerine çullandıklarını dile getirmiştir. Üstelik Joe, bunların en beteri idi. Joe, festivalin ekonomik sıkıntılar yaşadığını biliyordu ve Festivali kendi üzerine almak için yapmayacağı şey yoktu. Ama artık öldüğü için de Peri'nin Joe hakkında endişelenmesine gerek kalmamıştı.

Tüm bunların sonunda katilin aslında Peri olduğu anlaşılmıştır. Tutuklandığı sırada Peri, daha önce Joe'nun da bulunduğu bir çok festivalin organizatörlüğünü yaptığını ve Joe'nun bu festivallerde düzgün davranmadığını belirtmiştir. İşlerin yerinde gitmesini sağlamak için Joe'yu üst balkona çıkarmış ve ondan düzgün davranmasını ve festivali batırmamasını rica etmiştir. Buna karşılık Joe, Peri'nın yüzüne karşı gülerek onunla alay etmiş ve buna öfkelenen Peri, Joe'ya tokatı indirmiştir. Bunun sonucunda Joe'da aynı şekilde öfkelenip Peri'yi balkon korkuluklarından aşağıya doğru itme girişiminde bulunsa da Peri bir şekilde Joe'dan kurtulmuş ve Joe balkondan düşerek Karındeşen Jade heykelinin tırpanına saplanmıştır. Peri yaptığı şeyden ötürü dehşete kapılmış ve polisi arayıp teslim olmaya karar vermişti. Fakat festivalin bu kadar erken bitmesini istemediği için festival bittikten sonra teslim olma kararı almıştır.

Ek Bilgi

  • 5'10" (1,78m) boyunda olan Peri, Grimsboroughda ki en uzun boylu kadın katildir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki