Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Philomena Highmore

1.342pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Philomena Highmore
Philomena Highmore.png
Profili
Tam Adı Philomena Highmore
Göz Rengi Yeşil
Durumu Merhum
Vakalar Konuşan Ölüler(öldürüldü)
Pasta Yesin(adı geçti)

Philomena Highmore Konuşan Ölüler vakasında kurbandır.

Profili

Philomena, bir sosyetik ve Leydi Highmore'un yeğeniydi. Philomena kısa sarı saçlı bir genç kızdı ve öldürüldüğü sırada üzerinde gök mavisi bir elbise ile mat bir şal vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Philomena'yı boğazı kesilmiş halde, müze bahçesindeki heykele asılmış olarak bulmuştur. Dick'in dediğine göre cinayet obsidyen bir bıçakla işlenmişti çünkü bıçağın ucu kurbanın boynuna takılmıştı. Dick bunun yanı sıra kurbanın ensesinde ağız yoluyla alınan bir sakinleştirici olan afyon ruhu izlerine rastlamıştı, bu da katilin afyon ruhu kullandığını gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda Philomena'nın katilinin Ignatius Cottingley adlı bir medyum olduğu ortaya çıkmıştır.

Ignatius'un anlattığına göre Philomena, ölülerle nasıl "konuşuyormuş" gibi yaptığına dair numaralarını öğrenmişti. Philomena'nın seans sırasında ipliğini pazara çıkartacağından korkan Ignatius, seansa ara verdikten sonra Philomena'yı bahçeye kadar takip etmiş ve orada kızın boğazını obsidyen bıçakla keserek öldürmüştü. Mahkemede Yargıç Takakura, kasten adam öldürmek ve dolandırıcılık suçlarından Ignatius'u 25 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki