Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Phineas Fine

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Şüpheli
PF.png
Profili
İsmi

Phineas Fine

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

45

Ağırlığı

165 Ibs (75kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Olmak Ya Da Olmamak(tutuklandı)

Phineas Fine (d. 1968), Olmak Ya Da Olmamak (Vaka #22)'ta  Jacob Dawks'ın katilidir.

Profili

Phineas, 45 yaşında, koyu kahverengi saçlı ve yeşil gözlü bir adamdır. 165 Ibs (75kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Genellikle uzun boyunlu kahverengi bir kazağın üstüne koyu kahverengi bir ceket giyer ve boyun bölgesinde boyunluk kürkü vardır. Phineas ayrıca yaşlandırmayı geciktirici krem kullanıyor, makyaj yapıyor ve şarap içiyor.

Vakadaki Rolü

Phineas, Grimsborough Tiyatrosu'nda sahne yönetmenidir. Jacob Dawks cinayetini inceleyen ekip Sheila MacCarthy'yi sorguladıktan sonra Sheila ekibi Phineas'a yönlendirmiştir. Ekip Phineas'ın başrol oyuncusunun ölümü hakkında Phineas'ı sorgulamışlar fakat dediğine göre oyun bu akşam sergilenecekti ve yeni bir başrol oyuncusu bulması gerekmekteydi. Oyuncusunun öldürülmesine rağmen neden hala oyunu oynatmakta ısrar ettiği sorulduğunda ise oyun biletlerinin Jacob'ın ölümünden önce zaten tamamen satıldığını ve yapacak birşeyin olmadığını söylemiştir. Çünkü eğer oyun sergilenmez ise bilet paralarını geri vermek zorunda kalacak, buda kariyerini mahvedecekti.

Vakanın sonuna doğru bütün deliller Phineas'ı işaret ettiği için tutuklanmıştır. Phineas'ın dediğine göre Jacob kötü bir oyuncu idi ve yeni oyunu "Hamlet"'i mahvedebileceğinden korkuyordu. Phineas daha önce Jacob'ı defalarca kez kovmayı denemiş ama başaramamıştır çünkü Dawks'ın yeri bir anlaşma sayesinde güvence altındaydı. Aynı zamanda Jacob'ın tonlamaları berbattı ve kimseyle iyi geçinemezdi. Jacob'ın yerine bir an önce yeni birisinin gelmesi gerekmekteydi yoksa tiyatro ayın sonunu göremeden batacaktı.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki