Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Pietro Agnelli

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Pietro Agnelli
Pietro Agnelli.png
Profili
Tam Adı Pietro Agnelli
Uyruğu İtalya Bayrağı.png İtalya
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Karanlık Bastığında(öldürüldü)

Pietro Agnelli Karanlık Bastığında vakasında kurbandır.

Profili

Peder Agnelli, Avrupa Referandumuna olan karşıtlığıyla bilinen bir rahip ve ölüm döşeğindeki Papa'nın muhtemel halefiydi. Agnelli, öldürüldüğü sırada siyah bir rahip cübbesi giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Peder Agnelli'nin cesedini Roma'daki Piazza di Spagna'da, göğsünde Promethian damgası ile bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Agnelli, göğsüne 2000 Fahrenheit, yani 1093 Santigrad derecelik dağlama mührü vurulması sonucunda geçirdiği şoktan ötürü ölmüştü. Katil sadece kurbanı dağlamakla kalmamış, aynı zamanda da üzerine tükürmüştü. Tükürüğün içinden laktoz, yüksek miktarda kafein ve flavonoid çıkması katilin kapuçino içtiğine işaretti.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda Peder Agnelli'nin katilinin, ekibin uzun süredir peşinde olduğu Klaus Weissmann olduğu ortaya çıkmıştır.

Klaus ilk başta Promethianlar'ı terk ettiğini ve Agnelli'nin hayatını değiştirdiğini iddia etse de oyuncunun tüm delilleri gözü önüne yığması ile oyuncuyu daha fazla atlatamayacağını anladığını belirterek cinayeti itiraf etmiştir. Klaus'un anlattığına göre Agnelli, Promethianlar'ın Papa olmasını isteyecekleri en son kişiydi ve kendisi de önlerinde engel olan Agnelli'yi ortadan kaldırmıştı. Aynı zamanda Promethianlar'a göre Kardinal Salieri gibi birisinin onun yerine Papa olması gerekiyordu. Klaus'un itirafını dinleyen oyuncu Klaus'u vakit kaybetmeden mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Adaku, Promethianlar'ın amacının Kardinal Salieri'yi Papa yapmak olduğu gerçeğinin aksine işin altında başka bir iş olduğunu düşünmekteydi. Adaku her ne kadar Klaus'tana cezasında indirim karşısında Promethianlar hakkında ne bildiğini anlatmasını istese Klaus, Promethianlar'ın asıl planını anlatmayı reddetmiş ve bunun üzerine 25 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki