Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Piotr Golovanov

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Şüpheli
PiotrGolovanov.png
Profili
İsmi

Piotr Golovanov

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

25

Ağırlığı

150 lbs (68kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kalpsiz

Piotr Golovanov (Rusça: Пётр Голованов, d. 1989), Ling Zhang'ın öldürüldüğü Kalpsiz (Vaka #11/67)'de bir şüphelidir.

Profili

Piotr, 25 yaşında, orta uzunlukta sarı saçları olan, mavi gözlü bir genç adamdır. Genellikle beyaz bir gömleğin üzerine, üzerinde Moloko Barı'nın logosunun bulunduğu gri bir yelek giyer ve mavi bir kravat takmaktadır. Piotr'ın aynı zamanda vodka içtiği, akapunktur ile ilgilendiği ve kumar oynadığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Piotr, Şehir Merkezi'nde bir Rus barı olan Moloko'da çalışan bir barmendir.

Moloko.png

Moloko Barı.

Ekip, Yuan Wong'dan Ling'in Piotr'a karaciğer iltihabı için bitkiler verdiğini öğrendikten sonra Piotr ile konuşmaya gitmişlerdir. Piotr, Ling'den bitki aldığını doğrulamıştır, çünkü Rus yöntemleri karaciğerine hiç iyi gelmiyordu, bu yüzden de Çin yöntemlerini denemek istemişti. Piotr, Ling ile Yuan'ın Bahçesi'nde karşılaştığı anda, ablası Ivana Golovanov'un Çin karşıtı tutumuna rağmen, kendisini Çin kültürüne, misal Çin mutfaği, akapunktur, Çince vs. şeylere adamıştı.

Piotr&Ling.png

Piotr ve Ling'in evlilik fotoğrafı.

Ekip, Aicha Ben Malek'in dosyaları arasında Piotr ve Ling'in evlendiğini gösteren bir fotoğraf bulduktan sonra Piotr'ı tekrardan sorguya almışlardır. Piotr, Ivana'nın öğreneceği korkusundan ekibe yalan söylediği için özür dilemiştir. Piotr, Ling ile, kendisine göre tarafsız bir yer olan Okyanus Kıyısı'nda evlenmiş, bu sırada da Ling'den akapunktur öğrenmiş ve ona kumar oynamayı öğretmişti, ki ekip bu sayede Piotr'ın kumar oynadığını öğrenmişlerdir.

Vakanın sonunda katilin ablası çıkmasından ötürü Piotr serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki