Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Pip Huckabee

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

PipHuckabee.png
Pip Huckabee

Pip Huckabee (???-1642), Criminal Case 'in geçtiği dönemden yaklaşık 400 yıl kadar önce öldürülen bir seyyah oğlandı.

Profili

Pip, 1642 yılında yaşamış ,erkek bir genç seyyah idi. Genellikle seyyah kostümü giymekte ve seyyah şapkası takmakta idi.

Cinayetin Detayları

Pip, 1642 yılında öldürülmüş ve cesedi doğal limana gömülmüştü. Her Şey Burada Sona Eriyor'un sonunda Stuart Huckabee adlı yaşlı bir adam, ekibe kazma kürek takımlarını alıp doğal limana gitmelerini istemiştir. Yeni Cesur Bir Dünya'da ekip, o bölgeyi kazmışlar ve içinde iskelet bulunan bir tabut bulmuşlardır. Nathan, cesedin bir çocuğa ait olduğunu söylemiş ve kafatasını incelemelerini istemiştir. Kafatasının incelenmesi sonucunda da cesedin, Seyyah Oğlan'a ait olduğu ortaya çıkmıştır. Ekip, kimin ufak bir çocuğu öldürmek isteyeceğini kestirememişler ve soruşturmaya devam etmişlerdir. Vakanın sonunda doğruda cinayetin arkasında kimlerin olduğu ortaya çıkmıştır.

Katil ve Nedenleri

Pip, kötü ünlü gizli bir örgüt olan Kızıl Tarikat tarafından öldürülmüştür.

1642 yılında, yani bundan yaklaşık 400 yıl kadar önce, Pip "Yeni Dünya"'ya yelken açan seyyah gemisindeki seyyahlardan birisi idi. Pip, gemiden Kızıl Tarikat'ın yaptıkları ayini izliyordu. Tarikat üyeleri Pip'i fark etmişler ve sırlarını ortaya çıkarmasını önlemek için Pip'i öldürme kararı almışlardır. Daha sonra doğal limana vardıklarında örgüt, Pip'i öldürmüş ve cesedini oraya gömmüşlerdir.

Ek Bilgi

  • Pip,oyundaki tek seyyah çocuktur.
  • Pip, oyundaki Kızıl Tarikat tarafından öldürülen tek çocukdur.
  • Pip,oyundaki tek 17. yüzyıl çocuk karakteridir.
  • Pip, oyundaki 17. yüzyıl ve oyundaki en genç kurbandır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki