Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Priya Joshi

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Priya Joshi
Priya Joshi.png
Profili
Tam Adı Priya Joshi
प्रिया जोशी
Uyruğu Hindistan Bayrağı.png Hindistan
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Kanlı Bollywood(öldürüldü)

Priya Joshi (Hintçe: प्रिया जोशी; okunuçu: Priya Coşi) Kanlı Bollywood'da kurbandır.

Profili

Priya, Büyük Şaşırtmaca adlı Bollywood filminde oynayan bir aktristi. Priya, uzun siyah saçlara ve kahverengi gözlere sahipti ve öldürüldüğü sırada üzerinde beyaz bir elbise vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Priya'yı dövülerek öldürülmüş bir halde bulmuştur. Otopsi raporuna göre ölüm sebebi, başına aldığı darbelerden ötürü geçirdiği kafa tramvasıydı ve yüksek ihtimalle tahtadan bir nesne ile öldürülmüştü. Angela aynı zamanda cesedin üstünde maun yağına da rastlamıştı. Dediğine göre bu yağ, cilt bakımı ve ilaç olduğu kadar farklı amaçlar için de kullanılmaktaydı. Yağın aynı zamanda yanıcı olması, kurbanın cesedi yakmak istediğini fakat fırsat bulamadığını göstermekteydi. Bu durum da katilin maun yağı kullandığı anlamına geliyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kriket oyuncusu ve aynı zamanda kurbanın uzak akrabası olan Vikram Joshi olduğu ortaya çıkmıştır.

Vikram başta sette bulunmasının nedeninin Priya'yı öldürmek değil korumak olduğunu ileriye sürse de tüm kanıtlar kendisini işaret edince suçunu itiraf etmek zorunda kalmıştır. Dediğine göre Priya, Bollywood'a girmeden önce kendi halinde ve masum bir kızdı fakat Bollywood kendisini yozlaştırmış ve tabiri caizse yoldan çıkarmıştı. Sonunda Priya'nın, film endüstrisinde kalabilmek için yönetmen ile yattığını öğrenen Vikram, Priya'nın aile şerefine leke sürdüğünü düşünmüş ve kızı Dandiya çubukları ile döverek hayatına son vermişti.

Mahkeme sırasında Vikram, aile şerefini korumak için Priya'yı öldürdüğünü söylese de Yargıç Adaku, asıl cinayet işleyerek aile şerefine leke sürenin bizzat kendisi olduğunu söylemiştir. Kurbanın ayrıca hamile olduğunu da belirten Adaku, hem Priya'yı, hem de doğmamış bebeğini öldürmekten ötürü Vikram'ı müebbet hapis cezasına çarptırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki