Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Pyo Kun-woo

1.317pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Pyo Kun-woo
PyoKun-woo.png
Profili
Tam Adı Pyo Kun-woo
표쿤워
Uyruğu Güney Kore Bayrağı.png Güney Kore
Boyu 6'1" (1,86 m)
Yaşı 25
Ağırlığı 168 lbs (75 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta
Vakalar Sahne Işığı Altında Ölüm

Pyo Kun-woo (Korece: 표쿤워; okunuşu: Pyö Kun-vu d. 1991) Sahne Işığı Altında Ölüm vakasında bir şüphelidir.

Profili

Pyo Kun-woo, 25 yaşında bir genç adamdır. Kunwoo bir sinema öğrencisidir ve hafif uzun, yukarıya taralı siyah saçı vardır. Üzerinde beyaz bir gömlek ile lacivert bir ceket giyer ve ince çerçeveli bir gözlük takar. Kunwoo ayrıca kimçi yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Kunwoo'nun kurbanla çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve bunun üzerine kendisi ile konuşmak istemiştir. Gwak Sung-ho'nun ölümü karşısında üzüldüğünü belli eden Kunwoo, kurbanı kahramanı olarak gördüğünü ve kendisinin Kore televizyonunu tek başına değiştirdiğini söylemiştir. Dediğine göre Kunwoo, çocukluğundan beridir Sungho gibi olmak istiyordu. Kunwoo son olarak Sungho'nun katilinin bulunması için oyuncuya her türlü yardımı sağlayabileceğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Kunwoo'nun TV setine girişinin yasaklanmış olduğunu öğrenmiş ve Kunwoo'ya bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban kendisine aşırı tepki göstermiş ve program hakkında güzel fikirleri olmasına rağmen bunları ciddiye almamıştı. Kunwooo, stüdyodan kovulmasına rağmen pes etmemiş ve gitmeye devam etmişti. Fakat bunun sonucu olarak kurban, kendisini stüdyo güvenliğine dövdürtmüş, bu da Kunwoo'yu oldukça küçük düşürmüştü.

Soruşturmanın sonunda Kang Dong-yun'un tutuklanması ile Kunwoo suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki