Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rachel Priest

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments77 Share

Şüpheli
RP.png
Profili
İsmi

Rachel Priest

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

27

Ağırlığı

137 Ibs (62kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Merhume

Vakalar

Grimsborough Bombası
Aile Cinayeti(adı geçti)
Ölüm Öpücüğü
Kaybedilen Masumiyet
Gizli Deneyler(öldürüldü)
Güzellik Denemesi(adı geçti)
Her Yer Kan Gölü(adı geçti)

"Tamam, öldürün beni! Ama günün birinde, senin aslında nasıl bir canavar olduğunu herkes görecek Alden!"
―Rachel Priest

Rachel Priest (1986-2013), Grimsborough Bombası (Vaka #13), Ölüm Öpücüğü (Vaka #16) ve Kaybedilen Masumiyet (Vaka #19)'da bir şüphelidir. Rachel, Gizli Deneyler (Vaka #21)'de öldürülmüştür.

Profili

Rachel, 27 yaşında, koyu kahverengi saçlı ve mavi gözlü genç bir kadındı. Rachel, bir haber muhabiri olduğu için elinde çoğu zaman mikrofon vardır. Üzerine siyah bir elbise giyer ve "CCN" yazılı bir rozet takar. 137 Ibs (62kg)'dir ve kan grubu A+'tir.

Ölüm Öpücüğü vakasında Rachel'ın dudak merhemi kullanıyordu.

Kaybolan Masumiyet vakasında boynunda renkli bir fular giyiyordu ve enerji içeceği içiyordu.

Vakalardaki Rolleri

Grimsborough Bombası

Rachel & Carl.png

Rachel kameramanı Carl Ackerman ile şehir meydanında (Vaka #16)

Ekip Henry Crosby'nin tezgahını ararken Rachel kameramanı ile gelir ve Henry'nin dosyalarını ister fakat Jones dosyaları vermek istemez. Rachel ekibe dosyalar karşılığında cinayet hakkında bilmek isteyecekleri her türlü bilgiyi vermeyi kabul eder, ki bu vakanın ilerleyen bölümlerinde gerçekleşir. Ekip aynı zamanda Rachel'a Donald Byrd'ü tanıyıp tanımadığını sorarlar.

Aile Cinayeti

Alden Greene'in gelini olan Aileen Greene'in Alden'in torunu Scott Greene tarafından öldürüldüğü bu vakada Paul Greene eğer hikaye açığa çıkarsa, üstü kapalı olarak, Rachel'ın hikayeyi manipüle edebileceğini söylemiştir.

Ölüm Öpücüğü

Trophy.png

Rachel'ın "Yılın Gazetecisi" ödülü

Rachel için muhbirlik yapan Emma Ternon'ın öldürüldüğü Ölüm Öpücüğü' vakasında Rachel tekrar şüpheli olarak görünür.

Kaybedilen Masumiyet

Bu vakada Rachel'ın yanında stajyer olarak çalışan Gail Harding bir inşaatta kurumuş betona gömülmüş halde bulunmuştur. Rachel aslında bunun kendisini şaşırtmadığını belirtmiş çünkü kendisi zaten Greene Holdingleri hakkında birtakım makaleler üzerine çalışmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Gizli Deneyler'de ekip Metruk Geçit'in altındaki gizli laboratuvara (Deney Odası) vardıklarında orada bulunan bir asit tankının içinde erimiş ve iskelet halinde bir ceset bulurlar ve kurbanın kafası cesetten ayrılmış ve parçalanmış bir haldedir. Kafatasını tekrar birleştirip analiz edildiğinde cesedin Rachel'a ait olduğu ortaya çıkar. Ekip aynı zamanda cinayet mahallinde bir ofis ayakkabısına ait ayak izleri bulmuştur, bu da katilin ofis ayakkabısı giydiğini göstermekteydi.

Gylfg;.png

Serum enjekte edildikten sonra "canavara" dönüşen fare.

Daha sonra Ramirez Rachel'a ait eski bir ses kaydı bulduğunu söyler. Ses kaydında Rachel, ordunun yasadışı yollarla gizli bir serum ürettiğini ve Alden Greene'in şirketi Greene PharmaCorp'un'da işin içinde olduğunu söylemekteydi. Bundan dolayı ekip Alden'i ordu ile yapmış olabileceği işbirliği hakkında sorgulamışlardır. Alden iddiaları reddetmiş ve ekip Alden'in ofisini aramış ve orada üzerinde mavi bir kimyasal bulunan bir halı bulmuşlardır. Maddenin analizi sonucunda Grace maddenin Rachel'ın ölümüne sebep olan maddeden olduğunu belirtmiş ve daha önce hiç böyle bir madde görmediğinide söylemiştir. Grace analiz sırasında maddeyi bir fareye enjekte etmiş ve fare kısa bir süre içinde bir "canavara" dönüşmüştü. Yani insanları bir canavara çeviren bu serum gerçekti. Ekip daha sonra deney odasındaki Operasyon Masası'nı aramış ve orada bir kimyasal atığın içinde bir tane insan tırnağı ve yerde duran kırık bir şırındga bulmuşlardır. Şırınga tekrar birleştirilip analiz edildiğinde Grace aynı şırınganın Rachel'ı öldürmek için kullanıldığını söylemiştir yani cinayet silahı bir şırıngaydı. Şırıngaya ait cam parçalarının üstünde ayrıcada sebum yağı vardı yani katil erkekti. Tırnak ise Rachel'a aitti ve serum enjekte edildikten sonra adeta bir düğme gibi yerinden fırlamıştır. Grace aynı zamanda tırnağın altında katile ait kafa derisi hücreleri bulmuştur ve analiz sonucuna göre katil keldi.

Daha sonra Ramirez laboratuvarın dışındaki fabrikada bir çaput bulduğunu ve ütünde asit olduğunu söylemiştir. Analiz sonucuna göre çaput katile aitti ve üzerindeki asit Rachel'ın bedenini eriten asittendi yani cesedi asit teknesine atarken asidin bir kısmı katilin üstüne sıçramıştı. Asidi silmekte çok zor olacağı için mutlaka katilin vücudunda aynı maddeden vardı.

Katil ve Nedenleri

Serum.png

Yasadışı serum

Rachel General James Marsh'ın orduda "süper-asker" yaratmak için bir serum geliştirdiğini öğrenmişti. Bu serum bir insana enjekte edildiğinde kasların aşırı derecede büyümelerine ve malum kişinin bir "canavara" dönüşmesine neden oluyordu (mesela Drake Ribbs) fakat ordu James'e bu tehlikeli insan deneylerini bırakması konusunda emir vermiştir. Buna rağmen James deneylere Alden Greene'in şirketi Greene PharmaCorp'un maddi desteği ile gizli bir şekilde devam etmiştir.

Vakanın sonuna doğru Marsh Alden'in Rachel'ı öldürmesine yardım ve yataklık ayrıcada cinayete azmettirmekten Alden ile beraber tutuklanmıştır. Alden yakalandığında cinayeti başından sonuna kadar anlatmıştır. Dediğine göre Rachel gizli laboratuvara gelmiş ve deneylerden ve serumdan haberi olduğunu ve bütün planlarını açık edeceğini söylemiştir. General Marsh Alden'e Rachel'ı öldürmesini söylemiş ve bunun sonucunda Alden serumu Rachel'a enjekte etmiştir. Fakat serum sadece erkekler için tasarlandığından ötürü bir kadına enjekte edildiğinden aşırı derecede büyüyen kaslar Rachel'ın bütün derisini parçalamış ve ölümüne neden olmuştur.

Alden, James'in cinayete azmettirdiğini itiraf ettiği için ikisi birlikte mahkeme karşısına çıkarılmış ve Yargıç Olivia Hall ikisinede müebbet hapis cezası vermştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki