Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ramirez (Geçmişin Gizemleri)

1.419pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share
Ramirez
Ramirez (GG).png
Profili
Tam Adı Ramirez(ilk adı bilinmiyor)
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Hayatta
Vakalar Geçmişin Gizemleri'nin çoğu vakası
Birinci ve ikinci sezon karakteri için bakınız: Eduardo Ramirez.

Memur Ramirez Criminal Case'in dördüncü sezonunda görülen bir yardımcı karakterdir. Ramirez Geçmişin Gizemleri'nin çeşitli vakalarında görülür.

Profili

Ramirez, Concordia Polis Teşkilatı'nda görevli bir polis memurudur. Ramirez seyrek gri saçlıdır, üzerine beyaz bir gömlek ile soluk lacivert bir polis memuru üniforması giyer ve siyah bir kravat takar.

Criminal Case'teki Rolü

Bir Noel Cinayeti

Polis Memuru Ramirez Concordia Uçan Takımı ile temas kurmuş ve hayatının tehlikede olduğunu bildirmişti. Kabadayı Rick'in odasına giden oyuncu, orada Maggie Scrubber'in mülküne izinsiz girmesinden ötürü Ramirez'i tavayla tehdit ettiğine tanıklık etmişti. Ramirez olay yerinin güvenliğini sağlamak için orayı terk etmeyince Maggie, Ramirez'in kafasına tavayla vurarak bayıltmış fakat daha sonra kendine gelen Ramirez, olay yerini oyuncuya bırakarak Maggie'yi göz altına almıştır.

İçinden Tren Geçen Vaka

Oyuncu Edward Whimple'ı tutuklamak için ofisine gelmiş fakat onun yerine Ramirez'le karşılaşmıştı. Ramirez, Whimple'ın ofisinden çıktığını ve tren istasyonuna doğru gittiğini söylemiş ve bunun üzerine oyuncu, Whimple'ı kaçmadan önce yakalamak için oraya doğru intikal etmiştir.

Also on Fandom

Random Wiki