Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ramona Stewart

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments17 Share

Şüpheli
RS2.png
Profili
İsmi

Ramona Stewart

Boyu

5'0" (1,52m)

Yaşı

16

Ağırlığı

118 Ibs (54kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Gecenin Karanlığında

Ramona Stewart (d. 1997) Freddy Stewart'ın öldürüldüğü Gecenin Karanlığında'da bir şüphelidir.

Profili

Ramona, 16 yaşında, uzun koyu sarı saçlı ve mavi gözlü bir genç kızdır. Ramona üzerine yeşil bir elbise giymekte ve üzerinde kırmızı bir tüy bulunan bir kolye takmaktadır. Ramona ayrıca kırmızı bir oje sürer ve sağ elinde sürekli bir sigara vardır. Ramona ayrıca Eau Dela adlı bir parfüm kullanır ve kan grubu A+'tir.

Vakadaki Rolü

Ramona, öldürülen Freddy Stewart'ın kız kardeşidir. Ekip Freddy'yi öldürebilecek birisinin olup olmadığını sorduklarında Ramona kardeşinin çok iyi niyetli ve sevecen birisi olduğunu ve çevresinde onu öldürmek isteyecek kimsenin olmadığını söylemiştir. Ramona, ayrıca dediğine göre kardeşi ile bayağı yakın arkadaştılar. Ekip daha sonra Stewartların evini aradıklarında çalıntı altın küpeler bulmuş ve Ramona'yı sorguladıklarında Ramona kardeşinin hırsızlıklarına yardım ettiğini itiraf etmiş fakat sadece zenginlerden çaldıklarını belirtmiştir. Freddy ayrıca kendisine Alden Greene'in malikhanesini birlikte soymaı teklif etmiş fakat Ramona bu teklifi geri çevirmiştir. Bu sebepten ötürüde Freddy sougun için en yakın arkadaşı olan Julian Ramis'i çağırmıştır.

Aynı vakanın ek soruşturmasında Ramona ekipten kardeşinin 15 yaşındayken kazandığı satranç kupasını bulmalarını istemiştir. Ekip kupayı bulup Ramona'ya geri verdiklerinde kupayı kardeşinin mezarının başına koyup kimsenin onu bir hırsız diye hatırlamamasını sağlayacağını söylemiştir.

Galeri

Start a Discussion Discussions about Ramona Stewart

Also on Fandom

Random Wiki