Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ray Westman

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Ray Westman
RayWestman.png
Profili
Tam Adı Ray Westman
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 42
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Tüm Kötülüklerin Anası(tutuklandı)

Ray Westman (d. 1972) Tüm Kötülüklerin Anası vakasında Nora Lewis'in katilidir.

Profili

Ray, 42 yaşında, orta uzunlukta, havaya dikik, kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Üzerinde dik çizgili bir gömlek ile beyaz bir laboratuvar önlüğü vardır ve üzerinde bitki motifleri olan, yeşil bir kravat takmaktadır. Aynı zamanda pembe bir "Bitkileri seviyorum" rozeti ile ayçiçeği ve sulama ibriği rozetleri takar. Ayrıca her zaman sol elinde bir tane bahçe makası taşımaktadır. Ray'in bunun yanı sıra limon yaprağı kullandığı ve bahçe işlerinden anladığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, cinayet mahallindeki katil bitkinin yakınında, üzerinde Ray'in adının yazılı olduğu bir bahçe aleti bulduktan sonra Ray ile konuşmuşlardır. Ray, dediğine göre o aleti bir kaç yıl önce bitkiler, daha doğrusu "Julian" adını verdiği etçil bitki üzerinde çalışırken kaybetmişti. Ray, etçil bitkiye kendi başına bakıyordu, hatta dediğine göre insan vücudunda fazla kimyasal olduğu için, bitkinin bir insanı sindirmesi imkansızdı.

Ekip, Amir Marquez ile Hannah Choi'yi, askeri dosyalara sızmaktan ötürü vatana ihanet suçundan girdiği askeri hapishaneden kurtarmaya gittikleri sırada Ray, orada eylem yapmakta idi. Ekip, bu sırada Ray ile de tekrardan bir konuşmuşlardır. Ray, bitkilerin hakları olduğunu düşünüyordu fakat ondan önce ekibin kendisine sorması gereken sorular vardı. Ray, bitkisi bir askeri öldürdüğü için ordunun, intikam için bitkisini keseceklerine inanmaktaydı, bu yüzden bitkiyi korumak istediğini, hatta o bitkinin onun hayatı boyunca verdiği bir uğraş olduğunu dile getirmiştir. Ray'in sözleri üzerine ekip, cinayet mahallini tekrardan incelemişler ve vakanın sonunda yeterli delil toplayarak cinayetin failinin aslında Ray olduğunu ortaya çıkarmışlardır.

Ray, bitkileri insanlar gibi görüyordu ve Teğmen Lewis'in yıllarca uğraş verip büyüttüğü bitkisi Julian'a zarar verecek olmasından hiç hoşnut kalmamıştı. Ray, ne pahasına olursa olsun, bitkisini korumak için her şeyi yapardı, hatta bitkisini bataklıkta çürümeye bırakmak zorunda kalmış olsa bile. Ray, bu yüzden uzun uğraşlar vererek yaptığı gübresi ile bitkisini beslemişti ki gübrenin yapımı zamanında ordu ve, gübreyi yapan şirket Pasifik Eczacılık arasında yaşanan anlaşmazlıklardan ötürü durmuştu. Ekip, Ray'i yakaladıkları sırada Ray, Teğmen Lewis'e zarar vermek istemediğini fakat, etçil bitkiyi beslediği için ordu tarafından tutuklanacağını söylemiş, ki bu da Nora'nın Ray'i tehdit ettiği sırada bitkisine bakakalması ile anlaşılmıştır. Ray, kimsenin hayatı boyunca uğraştığı çalışmasını bozmasına müsaade edemezdi, bu yüzdende Nora'nın dalgınlığından faydalanarak silahını kapmış ve onunla kafasına vurarak bayıltmıştır. Bayılttıktan sonra da üzerine kendi yaptığı gübreden dökerek bitkiye yem etmiş ve bitki, mide asidi ile Nora'yı öldürmüştür. Ray, bu deneyin çalışmasının parladığını göstermek için harika bir fırsat olduğunu söylediğinde Frank, Ray'in fikrini beğenmediğini beyan etmiş ve ekip, Ray'i mahkemeye çıkarmışlardır.

Yargıç Dante, bitkileri sevdiğini dile getirmesine rağmen mahkemenin, Ray'in deneyini fazla ileriye götürerek masum bir askeri öldürdüğünü belirtmesi üzerine Ray, 40 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki