Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Reggie Perez

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
ReggiePerez.png
Profili
İsmi

Reggie Perez

Boyu

5'11" (1,80m)

Yaşı

25

Ağırlığı

180 lbs (81 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Genç ve Cansız(tutuklandı)

Reggie Perez (d. 1989), Felicia Steppingstone'un öldürüldüğü Genç ve Cansız (Vaka #31/87)'da bir şüphelidir.

Profili

Reggie, 25 yaşında, orta uzunlukta jöleli siyah saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Genellikle Ivywood Tepeleri'nde faaliyet gösteren bir DJ olan Reggie, genel olarak üzerine fıstık yeşili bir tişört giyer. Ayrıca tişörtünün omuzlarında kırmızı çizgiler vardır ve üzerinde de kırmızı harflerle "SWAG" yazmaktadır. Bunlarla birlikte boynunda bir adet kulaklık ile büyük bir kral tacı kolyesi ve sağ göğsünde Ütopyalıların sembolü olan rozet vardır. Tüm bunların yanında Reggie'nin üstü açık araba kullandığı, protein tozu aldığı ve diş beyazlatıcı kullandığı bilinmektedir.Ayrıca Reggie beyaz bir küpe takmaktadır.

Vakadaki Rolü

Reggie CD.png

"Aşkıcığıma Şarkılar"

Ekip, üzerinde "Felicia'ya" yazan aşk şarkıları ile dolu bir CD bulup bunu analiz için Hannah Choi'ye yolladıktan sonra CD'yi yapanın Reggie olduğunu öğrenmişler ve Reggie bu şekilde vakaya dahil olmuştur. Hannah'nın araştırmasına göre Reggie, Felicia ile ölümünden bir kaç ay önce çıkmaktaydı. Ekip bu bilgi üzerine Reggie'yi sorgulamak için DJ'lik yaptığı gece kulübüne ziyarette bulunmuşlardır.

Reggie'nin Felicia'nın katilinden intikam almak istemesi asabi bir kişiliği olduğunu göstermiş ve Frank, kendisinden sakin olmasını istemiştir. Reggie Felicia ile çıktığını itiraf etmiş, hatta kıza evlenme teklifi ettiğini bile söylemiş ve artık Felicia olmadığı için aşk şarkıları yazacak kimsesinin kalmadığını belirtmiştir. Reggie işi kendi halletmek istediğini dile getirdiğinde ekip, Reggie'ye işi kendilerine bırakmasını söylemişlerdir.

Reggie Evlenme Teklifi.png

Reggie, Felicia'ya evlenme teklifi ederken.

Vaka tartışması sırasında Roxie Sparks, ekibin yanına gelerek kendilerinden, henüz yeni TrendVid'e düşmüş Reggie'nin Felicia'ya evlenme teklifi ettiği fakat Felicia'nın teklifi geri çevirdiğini gösteren yayılan videoyu izlemelerini istemiştir. Felicia'nın Reggie'nin teklifini reddetmiş olması Reggie'yi haliylen küplere bindirmişti. Frank Reggie'ye reddedilmiş olmasından ötürü kan dökebileceğini düşündüğünü dile getirdiğinde Reggie, "DJ Reggie P"'nin asabi birisi olduğunun doğru olduğunu, fakat hiçbir şekilde kan dökülmesinden yana olmadığını dile getirmiştir.

Vakanın bitiminde cinayetin nedeninin küçük düşürülmeden kaynaklandığının anlaşılması üzerine Reggie serbest bırakılmış fakat başı başka bir olaydan ötürü derde girmiştir.

Russell Crane'in yanlış kişiyi tutuklamasının ardından oyuncunun tiyatro girişinde Abbi Absinthe'in rujunun olmasının onu Felicia'nın filmini çalan kişi olmasının yeterli bir delil olmadığını öne sürmüş ve bu kez yanına Frank'i alarak tiyatro girişini tekrardan aramıştır. Olay yerinde boş bir film kutusu bulan oyuncu, üzerinden bir miktar deri örneği alarak bunu analiz için Yann Toussaint'e yönlendirmiştir.

Russell'ın tahmin ettiğinin aksine Yann, Felicia'nın film rulosunu çalanın Reggie olduğunu belirtmiştir. Russell başta oyuncuya inanmasa da Yann'ın analizinin sonucu, hırsızın Reggie olduğunu ispatlamaktaydı. Oyuncu ve Frank, bu bilgi üzerine derhal Reggie'yi tutuklamaya gitmişlerdir.

Reggie ekibe meşgul olduğunu ve şu anda konuşamayacağını söylediğinde Frank, kendisinin İmparatorluk Tiyatrosundan Felicia'nın film rulosunu çalmış olduğuna dair elinde kanıt olduğunu söylemiştir. Dediğine göre Reggie, Felicia'nın kendisini küçük düşürmesinden ötürü intikam almak istemiş ve, onun gölgesinde kalmamak için film rulosunu çalmıştı. Ekip hırsızlığından ötürü Reggie'yi göz altına alıp ve para cezasına çarptırdıktan sonra oyuncu, Frank'in de onayı ile Russell'a Abbi'yi suçsuz yere tutukladığı için kızdan özür dilemesini söylemiştir. Russell'ın yaptığı bu haksız tutuklamadan hiç memnun olmayan oyuncu durumu Amir Marquez'e bildirmiş, bunun üzerine Amir Marquez, Russell'a ikinci bir hatalı tutuklamanın sonucunun meslekten uzaklaştırılma olacağını belirtmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki