Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Reginald Huckabee

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share
Reginald Huckabee, Stuart Huckabee's ancestor.png
Reginald Huckabee

Reginald Huckabee, Cesur Yeni Dünya (Vaka #52)'de adı geçen bir yardımcı karakterdir.

Profil

Reginald, Stuart ve Susan Huckabee'nin atasıdır. 17.Yüzyılda yaşamıştır.

Vakadaki Rolleri

Ekip, Stuart Huckabee cinayetinin soruşturmasında bir heykel bulunca Reginald'dan söz etmişlerdir. "Huckabee'ler sonsuza kadar McCoys ile düşmanları olacak". Seyyah gemisinin marangoz'u Chris McCoy, McCoy ve Huckabee'lerin davası hala ileri gidiyordu ve ekip Duncan'ın torunu ile konuşmaya karar verdi. Stuart ve ailesin nefret ettikleri için Chris 1. numaralı şüpheli haline gelmiştir.

Daha sonra ekip Duncan'ın kötü bir yaşam sürdürdüğü ve tüm McCoy ailesine yamyamlık için Reginald'ın dava açtığını ortaya çıktı. Ekip eski bir parşomen buldu ve Ekip daha çok cevap aramak istedi. Bu nedenle Chris ile konuştular. Bu nedenle Stuart'ın bu konuyu bildiği ortaya çıktı. Ekip bu konuyu Chris ile konuşunca Chris sinirlendi. Chris 1642 yılında insanların donarak ve açlıktan öldüğünü söylemiştir. Bu konuda Duncan'ın hayatta kaldığını söylemiştir. Chris bu konuda öfkeyle cevap verdi: "Duncan zaten ölecekti  yaşlı bir adamdı".

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki