Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rex Logan

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

RexLogan.png
Rex Logan

Rex Logan, Yıldız Cinayeti (Vaka #35/91)'nde kurbandır.

Profili

Rex, kısa, kahverengi saçları olan, mavi gözlü bir adamdı. Ünlü bir bilim kurgu aktörü olan Rex, öldürüldüğü sırada siyah bir sci-fi zırhı giymekte ve sol göğsüne bir adet Ütopya rozeti takmakta idi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, "Warzone Pacific" filminin çekimlerinin yapıldığı Stüdyo 51'e devriye için gittiği sırada Rex'in asit ile eritilmiş cansız bedeni ile karşılaşmıştır. Amy'nin önceden yaşadığı olaylardan ötürü geçirdiği kararsızlıkların yanında oyuncu, cinayet mahallinde bir asit şişesi bulmuş ve, bunun Rex'i öldürmekte kullanılan asidin aynısı olduğu kanısına varan ekip, bunu cinayet silahı olarak kayda geçmiştir. Ekip yeterli ipucu topladıktan sonra Rex'in cesedini derhal otopsiye yollamıştır.

Cesedin yanı sıra cinayet mahallinin fotoğraflarını da inceleyen Roxie, asidin cinayet silahı olması konusunda oyuncunun haklı çıktığına kanaat getirmiş ve cesedin pozisyonunun oldukça sıra dışı olduğuna değinmiştir yani katil, cesedi cinayet sonrası o şekle sokmuştu. Roxie aynı zamanda cesedin bilek ve diz kısımlarında talk pudrasından izler bulmuştur, bu da ancak katil tarafından Rex'i son şekline sokarken o noktalara dokunmasından ötürü bırakılacağından mütevellit katilin talk pudrası kullandığına işaret etmekteydi.

Ekip cesedin yanında buldukları asit şişesini Yann Toussaint'e yollamış ve Yann'ın analizi sonucunda katilin cinayet sırasında kendisini de yaktığını, bu sayede de asit yanıklarına sahip olduğunu öğrenmiştir.

Katil ve Nedenleri

Katil, Rex gibi bir Ütopyalı ve "Warzone Pacific" filminin ikinci başrol oyuncusu olan Daniel Lambert'tır.

Vaka91Heykel.png

Daniel'ın Rex'i şekline soktuğu heykel.

Daniel, ilk başta suçunu inkar etse de ekibin önüne delilleri yığmaları ile birlikte yaptığı şeyi itiraf etmek zorunda kalmıştır ve bunun yanında Rex'in yeteneksiz birisi olduğunu ve hiçbir film projesinde oynamaya layık olmadığını söylemiştir. Dediğine göre Rex, Ütopya inancını "Warzone Paficic" filminde başrolü kapmak için kötüye kullanmış, bu da Rex'i Daniel'ın gözünde bir hain ilan etmiştir. Daniel ayrıca Ivywood'da hak ettiği şöhrete kavuşmak ve Ütopyalıları gururlandırmak için de Rex'in gitmesini istemekteydi. Daniel aynı zamanda Rex'in Tarikatın inançları ile tam uyum içinde olmadığını da sözlerine eklemiştir. Daniel, oyuncuyu şaşırtmak ve Lucy Armstrong'u suçlu konumuna düşürmek için kostüm odasından aldığı asidi Rex sette yalnızken üzerine fırlatmış ve son olarak kurbanı "Adel"'in heykeldeki konumuna sokmuştur. Adel, Ütopya inancında bir figürdür ve inanışa göre Tarikat'ın inancını kendi çıkarları için kötüye kullanarak diğer kardeşlerine ihanet etmiş ve hain olarak görülmüştü. Daniel, asidin bütün delilleri yok edeceği umutları ile olay yerinden uzaklaşmış fakat Daniel'ın numaralarını yemeyen oyuncu, Daniel'ı tutuklayarak derhal hakim karşısına çıkarmıştır.

Mahkeme sırasında Yargıç Dante, Daniel'ın kıyafetinden ötürü galaksiler arası davalara bakmadığını belirtmiş, bunun üzerine Daniel, mantıklı bir şekilde üzerindekinin sadece makyaj olduğunu dile getirmiştir. Dante, pek uzaylı dostu gibi görünmemesi ile birlikte cinayetin bu gezegende suç olduğunu belirtmiş ve Daniel'ın 30 yıl hapse mahkum etmiştir.

Ek Bilgi

  • Rex, 2009 ABD yapımı komedi-drama televizyon dizisi olan Castleın ana karakteri olan ve Nathan Fillion tarafından canlandırılan Richard Castle ile aşırı derecede bir benzerlik göstermektedir.
    • Rex aynı şekilde ABD'li aktör ve film yapımcısı Tom Cruise'a da benzemektedir. Bu, Rex'in büyük ihtimalle bir yerde Tom Cruise'dan esinmenmiş olmasından kaynaklanabilir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki