Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Richard Dobbs

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
500px-Richard.png
Profili
İsmi

Richard Dobbs

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

52

Ağırlığı

178 lbs (81kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölüm Öpücüğü

Richard Dobbs (d. 1961) Ölüm Öpücüğü (Vaka #16)'nde bir şüphelidir.

Profili

Richard, 52 yaşında, koyu kahverengi saçlı ve yine aynı renkli gözlere sahip bir adamdır. 178 Ibs (81kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Genellikle üstünde bir laboratuvar önlüğü, onun altında da siyah bir tişört vardır. Önlüğünün sağ göğsünde D&D (Dence&Dobbs) logosu, sol tarafında da üst cebinin içinde siyah laboratuvar gözlükleri vardır. Richard ayrıca suşi yemeyi sever ve dudak merhemi kullanır.

Vakadaki Rolü

Richard bir estetik cerrahıydı ve ortağı Roger Dence ile birlikte Dence&Dobbs (D&D) adlı şirketin sahibiydiler. Ekip ilk olarak kendisine Emma'nın hizmetlerini sormuşlardır. Vakanın ilerleyen bölümlerinde ise Richard'ın sadece Emma'yı sadece eskort olarak kullanmadığını, ayrıca ona tektaş bir yüzükle Kumarhanenin en üst katında evlenme teklifi ettiği fakat Emma'nın bunu kabul etmediği ortaya çıkmıştır. Bu Richard'ın Emma'yı öldürebileceği ihtimallerini kuvvetlendirmiş olsa da vakanın sonunda aslında katilin Richard'ın iş ortağı olan Roger Dence olduğu ortaya çıkmış ve Richard'ın suçsuz olduğu kanıtlanmıştır.

Aynı vakanın ek soruşturmasında Richard hakkında hastalarına uyuşturucu verdiğine dair şikayetler gelmiştir. Richard her ne kadar şikayetlerin asılsız olduğunu iddia etse de ekip buna inanmamış ve şehir meynanındaki binanın girişini (Emma'nın öldürüldüğü yer) aramış ve kırmızı bir kutu bulmuşlardır. İçinde toz dolu bir paket, onun üstünde de parmak izleri vardı. Parmak izlerinin analizinden sonra izlerin Richard'a ait olduğu öğrenilmiş ve Richard hastaları üzerinde toz kullanmak suçundan hapis cezası yemiştir.

Ek Bilgi

  • Richard, Susan Peck ve Kelly Speltz, kendi vakalarının ek soruşturmalarında tutuklanan tek şüphelilerdir.
  • Ayrıca Richard ve Susan aynı suçtan, yani uyuşturucu satmaktan tutuklanmışlardır.

Also on Fandom

Random Wiki