Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Richie Lacroix

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share
Şüpheli
RichieLacroix.png
Profili
İsmi

Richie Lacroix

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

42

Ağırlığı

182 lbs (81kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Cinayet İhtimali Parçalı Bulutlu

Richie Lacroix (d. 1972), Clifford Grady'nin öldürüldüğü Cinayet İhtimali Parçalı Bulutlu (Vaka #19/75)'da bir şüphelidir.

Profili

Richie, 42 yaşında, seyrek, siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Genellikle beyaz bir gömleğin üzerine siyah bir iş adamı ceketi giyer ve mavi bir kravat takar. Aynı zamanda sağ bileğinde altın bir saat ve sağ elinde bir adet puro, ayrıca da ceketinin sol üst cebinde bir adet dolma kalem vardır. Bunun yanı sıra Richie'nin kedi sahibi olduğu, Fransızca bildiği ve kajun yemekleri yediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Richie, Clifford'ın çalışmış olduğu ve Pasifik Koyu'nda yayın yapan JTS kanalının CEO'su dur.

Ekip, üzerinde JTS logosu bulunan ve kanalın izlenme oranlarını gösteren bir tablet bulduktan sonra kanalın CEO'su olan Richie ile ilk kez konuşmuşlardır. Dediğine göre kanalın izlenme oranlarının ani düşüşünden Clifford sorumlu idi ve bu yüzden onu kovmuştu. JTS'in izlenme oranlarının düşmüş olmasının başlıca nedeni Yves kasırgası konusunu yeterince kapsayamamış olması idi. Amy, Caz Şehrindeki insanların kasırga yüzünden ne acılar çektiğini dile getirse de Richie, kasırganın vermiş olduğu en büyük hasarın kanalının izleyici oranlarının düşmesi olduğunu dile getirmiştir.

RichieTV.png

Richie, Clifford'ın ölümünü televizyonda yayınlarken.

Amir Marquez, ekibin yanına gelip televizyonu açmalarını istediğinde ekip, Richie'nin Clifford'ın ölümünü televizyonda yayınladığını görmüşler ve Richie'yi tekrardan sorguya almışlardır. Amy, Richie'ye bir cinayeti televizyonda yayınlamanın ve insanları bunu kutlamaya davet etmenin bir suç olduğunu söylediğinde Richie, insanların bir nebze eğlenceye ihtiyaçları olduğunu ve amacının da bunu sağlamak olduğunu dile getirmiştir. Richie her ne kadar kanal sahibi olsa da Clifford Grady'nin ölümünü eğlence gibi kullanarak izlenme oranlarını yükseltmek istemesi kendisini ekibin gözünde bir numaralı şüpheli konumuna düşürmüştü.

Vakanın sonunda Richie, her ne kadar reyting düşkünü olsa da bunun cinayet ile alakası olmadığı anlaşılmış ve suçsuz bulunarak serbest bırakılmıştı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki