Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rick Murray

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Rick Murray
RickMurray.png
Profili
Tam Adı Rick Murray
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 6'2" (1,88 m)
Yaşı 58
Ağırlığı 186 lbs (85 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar En Karanlık An

Rick Murray (d. 1958) En Karanlık An vakasında bir şüphelidir.

Profili

Rick, 58 yaşında bir araştırmacı gazetecidir. Rick beyaz bir atletin üzerine kırmızı bir ceket giyer ve iki tane siyah askı takar. Ayrıca gözlüklüdür ve başında siyah bir kep vardır. Bunların yanında Rick uyku hapı alır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Nataşa Romanova'nın cesedinin atıldığı yerde Rick'in cep telefonunu bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre Başkan Hewett'in kaçırılması konusunda vatandaşlarla röportaj yaptığı sırada yanaşan bir minibüs, ceset ile cinayet silahını meydana bıraktıktan sonra insanlar panik içinde kaçışmaya başlamıştı. Dediğine göre cesedi kimin attığını görmemişti fakat cesedin Nataşa'ya ait olduğu bilindiği için kaçırılma olayının arkasında Rusların olduğunu düşünüyordu. Başkanın kaçırılmış olmasını fazla umursamayan Rick, bunun harika bir haber fırsatı olduğunu ve Hewett'in zaten iyi bir başkan olmadığını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra sonra Başkan'ın Rick'e attığı öfkeli e-postaları bulmuş ve Rick'e Başkan'ın kendisine niçin öfkeli olduğunu sormak istemiştir. Dediğine göre Hewett'in başkanlığa layık olmadığını düşünüyor ve bunu herkesin görmesi için makaleler yayınlıyordu, Hewett'in de bunları görerek kendisini azarlaması bir yerde hoşuna gitmişti. Hewett'in Meksika sınırına duvar örme ve ABD'yi Birleşik Milletler'den çıkarma gibi politikaları yüzünden Rick, Hewett'in bulunmasını hiç istemediğini oyuncuya belirtmiştir. Oyuncunun Rick'in tutumu karşısında nutku tutulduğunda da herkesin Hewett'ten daha iyi bir başkan olabileceğini sözlerine eklemiştir.

Soruşturmanın sonunda cinayetin ve kaçırma olayının arkasında Sarah Bennett'in olduğunun ortaya çıkması ile Rick suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki