Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ricky Hillingdon

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
RickyHillingdon.png
Profili
İsmi

Ricky Hillingdon

Boyu

5'3" (1,60m)

Yaşı

35

Ağırlığı

165 lbs (75kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Fırtına Sonrası

Ricky Hillingdon (d. 1979), Elmer Buttons'ın öldürüldüğü Fırtına Sonrası (Vaka #18/74)'nda bir şüphelidir.

Profili

Ricky, 35 yaşında, orta uzunlukta açık kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Genellikle gri-beyaz çizgili bir gömleğin üzerine mor bir kazak giyer ve kırmızı bir kravat takar. Aynı zamanda boynunda bir adet düdük ve kazağının sol üst cebinde bir adet dolma kalem vardır. Bunun yanı sıra üzerine mavi gir makinist ceketi giymekte ve üzerinde "Biletçi" yazılı mavi bir şapka takmaktadır. Bütün bunların yanında Ricky'nin kasırga acil durum çantası kullandığı ve binyet çöreği yediği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ricky, Caz Şehri'nde faaliyet gösteren bir tramvay makinistidir.

Ricky, ilk olarak ekip Elmer Buttons'ın cesedini otopsiye gönderdikten sonra Amy Young ve Yann Toussaint'in konuşması böldüğü sırada vakaya dahil olmuştur. Ekip, Ricky'ye tramvay hattının cinayet mahalli olduğunu üzerine basarak belirtmiş, aynı zamanda da Ricky'ye bir yere ayrılmamasını söylemişlerdir çünkü kendisi ile konuşmaları gerekecekti.

Amy, Ricky'nin turistlere cinayet mahallinde bilet satmasını yasaklamış fakat Ricky, buna karşılık, tramvay hizmeti cinayet yüzünden durdurulmuş olmasına rağmen insanlara cinayetin yaşandığı yeri göstererek onları mutlu etmek istediğini dile getirmiştir. Caz Şehrinin çoğu Yves Kasırgası tarafından yerle bir edildiği için Ricky'nin de ekonomiyi canlandırmak amacı ile turistlere ihtiyacı vardı çünkü felaketten sonra turizmde belirli bir düşüş yaşanmıştı. Ricky'nin bu hareketleri polisin yetkilerine karşı geldiğinin bir göstergesi idi.

Ekip Caz Ödülleri festivalini aradıktan sonra orada "Cinayet Turları" adlı bir tramvay bileti bulup bunu onardıktan sonra Ricky'yi tekrardan sorguya almışlardır. Ricky'nin biletlerin amacının Elmer'ın cinayetini anlatan bir tur düzenlemek olduğunu dile getirmesi kendisini ekibin gözünde bir numaralı şüpheli konumuna düşürmüştü çünkü Amy, Ricky'nin Elmer'ı tramvay aşkı yüzünden öldürüş olabileceğini düşünmekteydi. Ricky son olarak tramvay aşkının adam öldürmeye yetecek kadar büyük olmadığı dile geitrmiş ve vakanın sonunda Ricky'nin doğru söylediği ve cinayeti başka birisinin işlemiş olduğu ortaya çıkmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki