Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Riley Davies

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Şüpheli
RD.jpg
Profili
İsmi

Riley Davies

Boyu

5'11" (1,80m)

Yaşı

22

Ağırlığı

150 Ibs (68kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Yavaşça Ölümüm
Rorschach Azraili

Riley Davies (d. 1991), Lone Roses adlı grubun solisti olan Olly Oliver'ın öldürüldüğü Yavaşça Ölümüm (Vaka #33)'de bir şüphelidir.

Profili

Riley, 22 yaşında, arkaya doğru uzanan sarı saçları olan, mavi gözlü ve pembe yanakları olan bir genç adamdır. 150 pound (68kg) ağırlığındadır ve kan grubu 0+'tir. Riley, genellikle açık yeşil bir tişört giyer ve boynunda hint motifli bir şal ile ortasında inci bulunan bir kolye takar. Riley, ayrıca müzisyendir ve kavrulmuş fıstık yemeyi sever.

Vakalardaki Rolleri

Yavaşça Ölümüm

Lone Roses.png

Lone Roses grubu: Olly (Ortada), Bart (Solda) ve Riley (Sağda).

Riley, Lone Roses'ın davulcusudur ve Olly, öldürülüp grubun davulunun içine tıkıldığı için sorguya alınmıştır. Ekip Riley ile ilk olarak konuştuklarında sarhoştu ve fena halde kafası güzeldi. Bu yüzden kendisine gelene kadar onu gözaltında tutmuşlardır.

Aradan bir kaç saat geçtikten sonra ekipi Riley'i hücresinden çıkartıp sorguya almışlardır. Ekip Riley'i konser sonrası Olly ile kavga ettiğini biliyorlardı (bunu onlara Mary Lou Hong anlatmıştır). Ekip, sahnede kurbanı zehirlemek için kullanılan bira şişesinin üzerinde Riley'in parmak izlerini bulmuşlardır. Riley kavga etmenin suç sayılmayacağını söylemiştir. Dediğine göre Olly, birayı konser başlamadan önce restorandan almıştı ve ayrıca sahnede bira içerek konserlerini bitirmek grubun geleneğiydi. Bu yüzden de bira şişesini konser bittikten sonra Olly'ye vermişti.

Ek soruşturmada Riley, bilerek kendi davul setini dağıtmıştır, çünkü kendisine suçlu gibi davranılması, müziğe olan aşkını öldürmüştü. Jones, Riley'e sırf soruşturma kapsamında hücreye atıldı diye davul setini yok etmemesini söylemiş ve bunun üzerine ekip, sahnede Riley'in kırık tamburinini onarıp kendisine geri vermişlerdir.

Rorschach Azraili

Riley 41.png

Riley, Rorschach Azraili'nde.

Riley bu vakada kısa bir süreliğine görülmüştür. Ekip, balo salonunun büfesinde kek kırıntılarının bulunduğu boş bir tabak bulmuşlar ve Jones, keklerin katil tarafından koyulduğunu ve zehirli olabileceğini düşünmüştür. Tam bu sırada Riley gelmiş ve keklerin ona ait olduğunu söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki