Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rivke Gelber

1.419pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Rivke Gelber
RivkeGelber.png
Profili
Tam Adı Rivke Gelber
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 30*
Ağırlığı 125 lbs (57 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta*
Vakalar Yangından Kaçarken...

Rivke Gelber Yangından Kaçarken... vakasında bir şüphelidir.

Profili

Rivke, Concordia yangınında ailesini kaybetmiş, genç bir kadındır ve 30 yaşındadır. Rivke dağınık sarı saçlıdır ve üzerine siyah bir elbise giyer. Aynı zamanda elbisesinin üstü isle kaplıdır.

Criminal Case'teki Rolü

Rivke, oyuncunun kendisinin kurbanın kuzenine saldırdığına dair ihbar almasından sonra soruşturmada şüpheli olmuştur. Rivke, kurbanı bir katil olmakla suçlamaktaydı. Oyuncu kendisine neden öyle düşündüğünü sorduğunda Rivke, ailesini onun yüzünden kaybettiğini, çünkü yangını çıkartanın o olduğunu söylemiştir. Rivke'nin yasından ötürü ne dediğini bilmediğini fark eden oyuncu, kendisini şimdilik rahat bırakmaya karar vermiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın ineğini bir konteynıra kilitlenmiş halde bulmuş ve Rivke ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre inek, pazar yerindeki bir gaz lambasını devirdiği için yangın çıkmış, o da bu yüzden hayvanı konteynıra koyup kapısını da kilitlemişti. Rivke, bunu kendi gözleriyle gördüğünü ve ineği cezalandırmak istediğini belirtmiştir. Oyuncu Rivke'nin anlattıklarına inanmakta güçlük çekmiş ve Rivke'ye güvenli bir yere gitmesini söylemiş fakar Rivke hayır demişti.

Soruşturmanın sonunda Colin James'in tutuklanması ile Rivke suçsuz bulunmuştur. Fakat herkesin tahliye olmasına rağmen Rivke'nin halen yangın yerinde olduğunu öğrenen oyuncu, Rivke'yi orayı terk etmesi için ikna etmeye karar vermiştir. Dediğine göre yangında ölen kızının bebeğini arıyordu. Oyuncu Rivke'nin aradığı bebeği bulmuş ve onardıktan sonra kendisine geri vermiştir. Rivke, bunun üzerine oyuncuya teşekkür etmiş ve pazar yerinde yangının çıkışından hemen önce tuhaf bir şey gördüğünü söylemiştir. Dediğine göre ineğin gaz lambasını devirmesinden hemen önce tuhaf bir şahıs, samanların arasına metal bir bidon fırlatmıştı. Bunu şüpheli bulan oyuncu, Rose ile pazar yerini aramaya gitmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki