Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Robert Hicks

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Robert Hicks
RobertHicks.png
Profili
Tam Adı Robert Hicks
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 68
Ağırlığı 187 lbs (85 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümün Bağladıkları

Robert Hicks (d. 1948) Ölümün Bağladıkları vakasında bir şüphelidir.

Profili

Robert Hicks, USNay hareketinin lideridir ve 68 yaşındadır. Hicks kısa kahverengi saçlıdır, üzerine lacivert bir takım elbise giyer ve başına kırmızı bir USNay şapkası takar. Hicks'in aynı zamanda polen alerjisi vardır, moka içer ve ABD ulusal marşını bilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Hicks'in kurbana verdiği koca kafa heykelini verdikten sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban, röportajlarıyla hareketine canlılık getirmiş, hatta tabiri caizse hareketin yüzü haline gelmişti. Dediğine göre Kurt Haber kendisine ve hareketine hak ettiği yayın hakkını veren tek televizyon kanalıydı, diğer kanallar ise Birleşik Millerler olmadan ABD'nin güçlü olamayacağı propagandası yaparak Amerikan halkını kandırıyordu. Hicks son olarak ABD'nin güçlü olmak için kimseye ihtiyacı olmadığını söylemiş fakat daha fazla konuşamadan oyuncu tarafından susturulmuştur.

Oyuncu kurbanın ezilmiş ödülünü ve bunun üstünde Hicks'in ayakkabı izini bulduktan sonra kendisiyle tekrar konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban, şöhretin şehvetine kendisini fazla kaptırmıştı, bu yüzden de kendisini hareketin yıldızı olarak görmekteydi. Fakat dediğine göre bu kendi hareketiydi ve bunu Kelly'ye ödülünü kelimenin tam anlamıyla ayakları altına alarak göstermişti. Oyuncu kendisine bunun yüzünden mi Kelly'yi öldürdüğünü sorduğunda Hicks, öyle bir şey yaparak kendi kariyerini baltalamak gibi bir niyeti olmadığını belirtmiştir.

Hicks daha sonra Vintage Kafe'de görünmüş ve Kelly'nin ölümünün arkasında USStay'in olduğunu, sıradaki hedefin de kendisi olduğunu iddia etmiştir. Oyuncu haberciler olayın kokusunu almadan Hicks'e müdahale etmiş ve sakince gelmeyi reddedince de sakinleşmesi için kendisini göz altına almıştır.

Soruşturmanın sonunda Virginia Purnell'in tutuklanması ile Hicks suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra kendisiyle O.M. MediLab'ın halkla ilişkiler sözcüsü Erin Bryant ile yaptığı toplantılar hakkında konuşmak istemiştir. O.M. MediLab'ın saygın bir kuruluş olduğuna inanan ve aslında arkasında SOMBRA'nın olduğundan bihaber olan Hicks, oyuncuyu en önemli sponsorlarından birini yok ederek hareketinin önünü kesmekle suçlamış ve sorulan soruya cevap vermeyi reddetmiştir. Tek söylediği toplantıların Vintage Kafe'de yapıldığıydı, bu da bir yerde oyuncunun istediği cevaptı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki