Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Roger Strout

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Roger Strout
RogerS.png
Profili
Tam Adı Roger Strout
Boyu 6'1" (1,86 m)
Yaşı 39
Ağırlığı 182 lbs (81 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu AB-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümün Altında Ne Var
Buzlar Kraliçesi

Roger Strout (d. 1975) Ölümün Altında Ne Var ve Buzlar Kraliçesi vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Roger, 39 yaşında bir dalgıç ve su altı fotoğrafçısıdır. Roger seyrek siyah saçlıdır, üzerinde siyah ve mavi bir dalgıç kostümü vardır ve, yaptığı işten de anlaşılacağı üzere, sağ omuzunda bir tane su altı kamerası taşımaktadır. Roger, zaten bir dalgıç olduğu için skuba dalgıçlığı yapmaktadır, aynı zamanda şampanya içtiği de bilinir.

Vakalardaki Rolü

Ölümün Altında Ne Var

Ekip, Roger ile ilk olarak mercan resifinde buldukları kırık kamerayı onardıktan sonra konuşmuşlardır, ki Amy, fotoğrafları inceledikten sonra dalgıcın Roger olduğunu fark etmiştir. Roger, pekte Valerie'nin cinayeti hakkında konuşmak istememiştir çünkü Valerie, particileri mercan resifine çağırarak Roger'a ihanet etmiş ve kendisine karşı olan güvenini sarsmış, aynı zamanda Roger'ın kariyerini de tehlike altına almıştı. Ekip bunun cinayet için yeterli bir sebep olacağını düşünseler de yine de Roger'ı cinayetten ötürü tutuklamaya yetecek kanıt yoktu.

Ekip, daha sonra Roger ile, Mike Herbert'ın Roger'ın kendilerine Valerie konusunda yalan söylediğini söylemesi üzerine konuşmaya gitmişlerdir. Fakat Roger'ın dediğine göre sırf kariyerini kurtarmak için birisini öldürmek kendisine ters düşen bir hareket olurdu. Valerie, bütün hayatını Pasifik Koyunda geçirmişti ve artık şehri tek etmek istiyordu, bunun içinde paraya ihtiyacı vardı. Valerie, bu yüzden partici olarak takılmaya başlamış ve Koca Pete ile çıkmaya başlaması da Roger ve Valerie arasında güven sorunu doğurmuştu. Roger, her ne kadar Valerie kendisine ihanet ettiği için kızgın olsa da, ekibe katili yakalamaları için kızın alet çantasını vermiş, bu sayede de ekip, katil olan Koca Pete'i tutuklamak için gereken son kanıtı da ellerine geçirmişlerdir.

Daha sonra Yann Toussaint, oyuncu ile mercan resifine dalış yapmaya gitmişler ve orada bir tane son derece nadir bulunan bir karides türü bulmuşlardır. Yann'ın kızı (Lily), karidesi suya atayım derken yanlışlıkla Roger'a isabet ettirmiştir. Roger, ekibin sularda nadir bir tür bulmalarına şaşırmış ve kariyerini kurtardığı için ekibe, özellikle de Yann'a teşekkür etmiştir.

Buzlar Kraliçesi

Ekip, üzerinde Roger'ın parmak izlerinin bulunduğu bir zıpkın bulduktan sonra Roger, kendisini mayın tarlasında bulmuştur. Roger, anlattığına göre yanında, özel konteynırın içinde evcil bir ahtapot taşıyordu fakat bu ahtapot, kısa bir süre önce Becky tarafından çalınmıştı. Roger, kızın peşinden koşmaya başlamış fakat fazla yavaş kaldığı için yetişememiştir. Roger, yaşadıklarını hatırlayarak zıpkını plajda kazara unuttuğunu belirtmiş, ve ekip, Roger'ın yalan söylediğini düşünerek kaldırım sokağını aramaya koyulmuşlardır.

Ekip, daha sonra o ahtapotun kara borsada çok para ettiğini öğrenmişler ve Roger ile tekrar konuşmak istemişlerdir, çünkü Roger, çok paraya ihtiyacı olduğu için bu son derece nadir ahtapotu birisine satmak zorundaydı. Roger, ahtapotu geri almak için Becky'yi kovalamak zorunda kalmış (ki bunu ilk sorguda da belirtmişti) fakat başaramamıştı, ve bu durum, kara borsadaki adamlar ile başını derde sokabilirdi.

Roger'ın ahtapot hikayesi Derek Stone'un Becky'ye karşı olan karşılıksız nefreti ile boy ölçüşememiş, bu durumdan ötürü Roger serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki