Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Roland Vane

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

RVaneGrimsborough.png
Roland Vane

Roland Vane, Sahnedeki Yılan (Vaka #50)'de kurbandır.

Profili

Roland, hafif uzun, koyu gri ve siyah saçları olan, koyu mavi gözlü bir adamdır. Roland, aynı zamanda "Madama Serpent" adlı opera oyununun yönetmeni, operanın başrol oyuncusu olan Beatrice Vane'in kocası ve Adam Bentley'nin üvey kardeşidir.

Cinayetin Detayları

Roland, soyunma odasında, dev bir boa yılanı tarafından yenmiş halde bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre Roland, yılan tarafından ezilmesi üzerine, boğularak can vermiş ve yılan, Roland'ın cesedini öldükten sonra yemeye başlamıştır. Ayrıca Nathan, yılanı incelemiş ve herhangi bir kötü muamele izine rastlamamıştır, yani yılan, dikkatle kullanılmıştı, bu da katilin yılanlarla arasının iyi olduğunu göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, operada yedek oyuncu olan Annabel Stewart'tır.

Annabel, her ne kadar gece gündüz çalışmış olsa da Roland'ın rolü sırf karısı olduğu için Beatrice'e vardiğini düşünmekteydi, çünkü Roland, zamanında Gerald'ı kovmuş ve "Madama Serpent" oyununun başrolünü karısına vermişti. Annabel, Roland'ın karısını tuttuğu düşüncesi ile Roland'ı öldürüp onun yerine oyun için yeni bir yönetmen gelmesini sağlamaktı. Annabel, Roland'ı sinsice öldürmek için önce çayına uyku ilacı atmış, sonra yılanın kafesini kırarak dışarı salarak ikisini aynı odada bırakıp dışarıdan kapıyı kilitleyerek kaçmış, fakat bu sırada da odanın anahtarını ve mücevherlerinden bir tanesini düşürmüştür. Jones, Annabel'e Roland'ı öldürmek yerine onunla konuşması gerektiğini söylemiş, fakat Annabel, çoktan yapacağını yapmış ve ona karşı olan sabırsızlığı pahalıya mal olmuştu.

Mahkeme sırasında Annabel, Roland'ı öldürdüğü için kariyeri bittiğini söylediğinde Yargıç, ooera kariyeri yaratmak için masum bir adamı öldürmenin yanlış olduğunu dile getirmiş ve Annabel buna karşılık Beatrice'in son derece yetenekten yoksun olduğunu çemkirmiştir.

Annabel, 17 yıl içinde şartlı tahliye edilme olasılığı ile 20 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır. Jones, Annabel'i Roland'ı öldürmeye iten şeyin hırsı ve sabırsızlığı olduğunu ve polislerin sürekli böyle insanlarla karşılabilecek olduklarını söylemiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki