Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Roman Harris

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
RomanH.png
Profili
İsmi

Roman Harris

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

62

Ağırlığı

176 lbs (80kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Her Yer Kan Gölü

Roman Harris (d. 1952), Delsin Peota'nın öldürüldüğü Her Yer Kan Gölü (Vaka #56)'nde bir şüphelidir.

Profili

Roman, 62 yaşında, kısa gri saçları olan yeşil gözlü bir adamdır ve yüzünde çok sayıda kırışıklık mevcuttur. Üzerinde siyah bir iş ceketi, beyaz bir gömlek ve kırmızı bir kravat vardır. Ayrıca başında sarı bir kask, sol elinde yakut bir yüzük ve sağ yakasında bir tane altın bir broş vardır ve sol elinde bir takım bina planları taşımaktadır. Roman aynı zamanda keman çalmayı bilir ve salyangoz yer.

Vakadaki Rolü

Roman, Grimsborough'nun mimarı olarak bilinir ve bugünkü Finans Bölgesi'ni tasarlayıp inşa eden de odur. Roman, aynı zamanda Goldland Inc. adlı şirkette bir üst düzey yöneticidir.

Ekip, cinayet mahalinde kırık bir bilbord bulmuşlar ve bunu birleştirdikten sonra bilbordun üzerine "Biz Alokiler buna asla müsaade etmeyeceğiz" yazısının yazıldığını fark etmişlerdir. Bu sayede Goldland Inc.'in Alokiler ile o bölgeye yapılacak olan lüks devremülkler hakkında kavgalı oldukları ortaya çıkmıştır, çünkü o bölge Alokilere göre kutsaldı. Artık Delsin oladığı içinde ekip, bunun hakkında Roman ile konuşmaya gitmişlerdir.

Ekip Roman ile konuştukları sırada Roman, Alokilerin kutsal dedikleri bölgeye bina dikmeyi kafasına koymuştu ve sırf orası Alokilere göre kutsal diye milyon dolarlık kontrattan vazgeçemezdi. Roman, kimsenin geçmişi bahane edip işine karışmasına müsaade edemezdi, buna karşılık Jones, kendisine, bir zamanlar o toprakların Alokilere ait olduğunu ve onlara karşı saygı göstermesi gerektiğini söylemiştir.

Ekip, Anakee'nin sözleri üzerine inşaat sahasını tekrar aramışlar ve burada bir tane toplu mezar keşfetmişlerdir--yani Roman, geçmişi önemsememe konusunda fazla iyiydi. Ekipi aynı zamanda Serena Johnson tarafından Roman'a yazılmış bir not bulmuşlardır ve notta, paranın önemli olmadığı ve Delsin'e aldırmadan lüks konutları bitirmesi gerektiği yazıyordu. Ekip, bu sebepten ötürü Roman ile tekrar konuşmaya gitmişlerdir.

Roman'ın ekip ile konuştuğu tek şey Serena ile olan geçmişiydi, ki bu da ekibi fazla etkilememişti, fakat aynı zamanda Roman, Serena'nın sözünü dinleyip lüks konut projesini bitirmeye kararlıydı. Serena'nın Roman'dan lüks konut projesini hemen istemesinin sebebinin 400 yıl önce aynı bölgede yaşanan Aloki katliamını örtbas etmek istemesiydi, fakat Roman, ekibin söylediklerini kaale almamış ve ekipten kendisini rahat bırakmalarını istemiştir.

Vakanın sonunda Roman suçsuz bulunmuş fakat yinede toplu mezarın üzerine lüks konut yapmak istiyordu. Ekip, buna karşılık bölgenin Alokilere ait olduğuna dair kanıt bulduktan sonra Anakee ile tekrardan konuşup Aloki dosyalarını Kızılderili İlişkileri Bürosuna vermesini söylemişlerdir. Bu sayede bölge, Alokilerin eline geçecek ve üzerine lüks konutlar dikilemeyecekti.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki