Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ron Riggs

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
RR.png
Profili
İsmi

Ron Riggs

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

54

Ağırlığı

220 lbs (100 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Barışıp Anlaşmak

Ron Riggs (d. 1960), Sandy Grimmes'ın öldürüldüğü Barışıp Anlaşmak (Vaka #53)'ta bir şüphelidir.

Profili

Ron, 54 yaşında, uzun, dağınık ve kızıl saçları ve oldukça gür bir sakalı olan, yeşil gözlü bir adamdır. Üst çenesindeki dişlerden biri eksiktir, ayrıca da lacivert bir şapka takmaktadır. Üzerine tipik bir benzinlik gömleği giymektedir, ayrıca gömleğinin sol omzunda bir tane yağ lekesi, sol göğsünde Grim Gas logosu, sağ göğsünde de adının yazılı olduğu bir kart vardır. Aynı zamanda gömleğinin iki tane üst cebi vardır ve bunlardan sağda duranında bir adet kırmızı tükenmez kalem bulunmaktadır. Aynı zamanda da boynunda kartala benzeyen bir dövme vardır. Ron'un ayrıca sigara içtiği, terebentin ile temasta olduğu ve kötü ağız kokusuna sahip olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Ron ile ilk defa yeni deliller için benzinliği aramaya geldiklerinde karşılaşmışlardır. Ron'a Keanu Ashokan adlı bir çocuk suçluyu tanıyıp tanımadığını sorduklarında ise Keanu'nun onun yanında çalıştığını, fakat onu hiç işe almak istemediğini, bunu ona kurban olan Sandy'nin yaptırdığını söylemiştir.

Ekip daha sonra Ron ile Sandy'yi tehdit ettiğini gösteren güvenlik kamerası görüntülerini bulduktan sonra konuşmuşlardır. Dediğine göre Sandy ile Keanu yüzünden kavga etmişti, çünkü hal ve hareketleri son zamanlarda iyice kötüye gitmişti. Böyle yaparsa eğer, ya Sandy'nin Keanu üzerinde baskı kurarak onu düzelteceğini, ya da Keanu'yu işten atabileceğini düşünmekteydi.

Ekip, daha sonra Keanu'ya ait olan ödeme fişinin üzerinde "Sandy senin düşmanın, seni uzaklara gönderecek" yazılı bir mesaj bulmuşlar ve Keanu ile bunun hakkında konuştuktan sonra Keanu, bunu Ron'un yazdıüını söyleyerek ekibi Ron'a yönlendirmiştir.

Ekip bunun hakkında Ron'u tekrardan sorguya almışlardır. Dediğine göre Sandy, Keanu'nun Aloki Kampında kalmasını sağlamak için onu ron'un yanında zorla işe sokmuştu. Yıllardır Sandy, çocuk suçluları çalıştırmak için Ron'un işini kullanıyordu ve Keanu'ya yalan söyleyerek Sandy'yi korkutup kaçırmasını istemiştir.

Aynı vakanın ek soruşturmasında ekip Ron ile bundan 10 sene önce Aloki Yerleşim Yerinde yaşanmış olan bir kundaklama olayı hakkında konuşmak istemişlerdir, çünkü uzun zamandır orada bulunmaktaydı ve mutlaka bir şeyler biliyor olmalıydı. Ron, olay hakkında faza bir bilgisi olmadığını, fakat olaydan bir gün önce dükkanının soyulduğunu söylemiştir. Hırsızlığı ihbar etmiş, fakat Grimsborough PD'den kimse yardımda bulunmamıştı. Bir kaç gün sonra Ron, duvarında garip bir nesne bulmuş, ve bunu uzun bir süre saklamıştır. Ekip bunun üzerine derhal benzinliği aramış ve Ron'un bahsettiği parlak metal parçaları bulmuşlardır. Ekip, nesneyi onardıktan sonra bunun, üzerinde Kızıl Tarikat sembolü olan bir fırlatma yıldızı olduğunu saptamışlardır. Soruşturmanın ileri ki safhalarında ekip, fırlatma yıldızından yola çıkarak Ron'un dükkanını Amir King'in soyduğunu, ve Anakee'den aldıkları neft yağı tenekesi parçasından yola çıkarak ta Aloki Köyünü yine King'in ateşe verdiğini ortaya çıkarmışlardır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki