Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rosa Sanchez

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
RosaSanchez.png
Profili
İsmi

Rosa Sanchez

Boyu

5'4" (1,63 m)

Yaşı

30

Ağırlığı

128 lbs (58 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kristal Ölüm

Rosa Sanchez (d. 1985), kardeşi Manny Sanchez'in öldürüldüğü Kristal Ölüm (Vaka #42/98)'de bir şüphelidir.

Profili

Rosa, 30 yaşında, uzun fakat arkadan toplu siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir genç kadındır. Ren Kanyonunda yaşayan bir kimya öğretmeni olan Rosa, genel olarak açık yeşil bir gömleğin üstüne beyaz bir laboratuvar önlüğü giymekte ve iki adet kolye takmaktadır. Ayrıca kulağında iki tane küpe ile önlüğünün sağ yakasında "En İyi Öğretmen" rozeti vardır. Rosa, aynı zamanda Meksika uyruklu olduğu için İspanyolca konuşmaktadır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Manny'den Rosa'ya gönderilmiş ve içi yüklü miktarda para dolu bir pinyata bulduktan sonra Rosa ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre Rosa, Meksika'dan ABD'ye ilk yerleştiği zaman işler onun için pek yolunda gitmiyordu, bu yüzden Manny, ona geçimini sağlayabilmesi için yüklü miktarda para yolluyordu. Fakat Rosa'nın, değirmenin suyunun nereden geldiğini sormak gibi bir şansı olmamıştı çünkü bu, Manny'yi rahatsız ederdi, bu yüzden de sorgulamak yerine kardeşine minnettar olması gerekiyordu.

Oyuncu daha sonra sınır kontrol noktasında bir sınır dışı emri bulmuş ve emri verdirten kişinin Rosa olduğunu öğrenmiştir. Dediğine göre Manny, meth işini tam teçhizatlı olarak yapmak istiyor ve kendisine para gönderdiği için onun da kendi işinde çalışması gerektiğini söylüyordu. Kendi ayakları üzerinde durmaya başlayan Rosa, bu yüzden itibarını riske atmak istememiş, bu yüzden de, Manny'nin öğrenmemesi umutları ile sınır dışı emrini yazdırmıştı.

Vakanın sonucunda cinayetten ötürü Timothy Chubbles tutuklanmış, bunun üzerine Rosa suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki