FANDOM

Rosamund Wilcox
RosamundWilcox
Profili
Tam Adı Rosamund Wilcox
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 36
Ağırlığı 135 lbs (61 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Cehennem Başkalarıdır
Tam Kalbinden(yalancı şüpheli)
Çılgın Gençlik
Haykırışımı Duyun(tutuklandı)

Rosamund Wilcox (d. 1982) Cehennem Başkalarıdır ve Çılgın Gençlik vakalarında bir şüpheli ve Haykırışımı Duyun vakasında Edward Ramis'in katilidir. Aynı zamanda Tam Kalbinden vakasında yalancı şüpheli olarak görülmüştür.

Profili

Rosamund, Güzelyaka Lisesi'nin müdiresidir ve 36 yaşındadır. Rosamund uzun kahverengi saçlıdır, beyaz bir gömleğin üstüne lacivert bir gömlek giyer ve kol saati takar. Ayrıca ceketinin sol yakasında Güzelyaka Lisesi amblemi ile sağ yakasında "Müdür" yazılı bir rozet vardır.

"Cehennem Başkalarıdır"da Rosamund biftek yer, cipe biner ve bahçecilik yapar.

"Haykırışımı Duyun"da Rosamund kimya bilir, rulo köfte yer, Byron Uno dinler ve ruj sürer.

Criminal Case'deki Rolü

Cehennem Başkalarıdır

Oyuncu Rosamund ile Elaine'in üniversite yıllarında çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemişti. Dediğine göre kendisi Elaine ile birlikte üniversitenin ponpon kız ekibindeydi fakat müdirelik yapmaya başladığından beridir öğrenci velisi olmayan herkesle teması koparmıştı. Yani yakın bir zaman diliminde Elaine'i görmemişti.

Oyuncu daha sonra Rosamund'un Elaine'e açtığı fakat Elaine tarafından tahrif edilmiş davanın resmi belgesini bulmuş ve kendisine bunu sormak istemişti. Cathy'nin dediğine göre Rosamund, üniversitede Elaine'den kopya çektiği için okuldan atılmakla burun buruna gelmişti fakat o, bilakis Elaine'in kendisinden kopya çektiğini öne sürüyordu. Dediğine göre Elaine'in yaptıklarının sorumluluğunu üstlenebileceğini düşündüğü için avukatı aracılığıyla kendisine dava belgesini göndermiş fakat Elaine, belgeyi tahrif ederek gözleri önünde parçalara ayırmıştı. Dediğine göre bu olay siciline kara bir leke olarak geçmiş, hatta üst düzey bir devlet okulunda görev yapmasına mani olmuştu. Bu yüzden tek istediği Elaine'in suçunu itiraf etmesini sağlamaktı.

Soruşturmanın sonunda Cynthia Lane'in tutuklanması ile Rosamund suçsuz bulunmuştur.

Tam Kalbinden

Brad Price'ın katilinin tutuklanmasının ardından Gabriel ile birlikte Rocket Cow Katili soruşturmasını sürdüren oyuncu, katilin Güzelyaka Lisesi öğrencilerinin velilerini hedef aldığını ortaya çıkarmış ve bunun üzerine öğrendiklerini Rosamund'a bildirmek istemişti. Rosamund bunun üzerine Okul Aile Birliği ile temasa geçip velilere kendilerini korumaları için uyarıda bulunacağını belirtmiştir.

Çılgın Gençlik

Vicky Lopez'in katilinin tutuklanmasının ardından Rosamund ile Rocket Cow Katili hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre ailesi katilin kurbanı olan öğrencilerin dosyasını derlemiş fakat dosyayı kantinde bırakmıştı. Oyuncu da bunun üzerine kantini aramaya karar vermiştir.

Haykırışımı Duyun

Oyuncu Rosamund'un kurbana yazdığı buluşma notunu bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemişti. Dediğine göre kurbanla buluşmak istemesinin nedeni Julian'ın son haşarılığı hakkında konuşmak istemesiydi fakat kurban buluşmaya gelmemişti.

Oyuncu daha sonra Julian'dan Rosamund'un başından beridir yalan söylediğini ve aslında kurban ile ilişkisi olduğunu öğrendikten sonra Rosamund'a bunu sormak istemişti. Rosamund ilişkisini itiraf etmiş ve kendisinin okul müdiresi olarak velilerden biriyle ilişki yaşıyor olmasının gayri ahlaki olmasından ötürü bunu gizlemek zorunda kaldığını dile getirmiştir. Dediğine göre Edward ile birkaç ay önce ayrılmış fakat Julian kendisiyle çıktığı için babasını hiç affetmemişti ve tek istediği şey başını derde sokmaktı.

Soruşturmanın sonunda Edward'ı öldürenin ve aynı zamanda Rocket Cow Katili'nin Rosamund olduğu ortaya çıkmıştır. Tutuklama sırasında Rosamund, görevinin çocuklarını kötü ailelerinden de dahil olmak üzere korumak olduğunu belirtmişti. Anlattığına göre her gün okulda çocuklarına bağıran velileri gördükçe onları korumanın tek yolunun ebeveynlerini öldürmek olduğuna inanmaya başlamıştı. Bu cinayetin arefesinde Rosamund, Edward'ı kenevir sattığı için Julian'a bağırırken görmüştü. Bunun üzerine Edward'ı aşklarını yeniden alevlendirme bahanesiyle ormana çağırmış ve ona viski görüntüsü altında Rocket Cow ile amlodipin karışımı içirmiş ve kalp yetmezliği geçirmesini sağlamıştı. Daha sonra Gloria ile Carter'ın kavgasını gören Rosamund, bunun tuzak olduğunu bildiği halde Gloria'yı kaçırmış ve onu da öldürecek iken üzerindeki takip cihazını fark edip kaçmıştı. Mahkemede Hakime Powell Rosamund'u işlediği cinayetlerden ötürü müebbet hapisle cezalandırmıştır.

Galeri