Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rose Field

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments14 Share

Şüpheli
RoseField.png
Profili
İsmi

Rose Field

Boyu

5'8" (1,72 m)

Yaşı

22

Ağırlığı

120 lbs (55kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Fırtınanın Gözü

Rose Field (d. 1992) Peggy Pascal'ın öldürüldüğü Fırtınanın Gözü (Vaka #23/79)'nde bir şüphelidir.

Profili

Rose, 22 yaşında, oldukça uzun, örgülü sarı saçları olan, yeşil gözlü bir genç kızdır. Rose genel olarak üzerinde çeşitli rozetler bulunan, yeşil bir yağmurluk giymekte, aynı zamanda da sol kulağına turuncu bir küpe takmaktadır. Bunların yanında Rose'un çay içtiği ve nezle olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Rose, özellikle Pasifik Koyu'ndaki ilkim değişimine karşı mücadele veren bir çevrecidir.

Ekip, Peggy'nin fırtına avcısı minibüsünde, üzerinde Peggy'ye Rose tarafından yazılmış, iklim değişimi ile alakalı bir poster bulmmuşlardır, ve posterde Peggy'ye fırtına avlamayı bırakması ve iklim değişimi ise savaşması gerektiği yazmaktaydı. Rose, Zelda Kasırgasının iklim değişikliğinden kaynaklandığına inanmaktaydı fakat Amy, bunun üzerine fırtına avcısının öldürülmüş olduğunu Rose'a söylemiştir. Peggy'nin, kasırgaların insan yapımı olduğu konusundaki ortaya attığı iddianın gerçek olması Rose'un hiç hoşuna gitmemişti ve onun yerine, kasırgaların tek sebebinin insanoğlunun doğayı çok fazla boşlamasının sonucu olduğuna ve Peggy'nin insan yapımı fırtına hikayesinin bir yalandan ibaret olduğuna sıkı bir şekilde inanmaktaydı.

Ekip, Albay Spangler'ın hava durumu kontrol makinesinin bulunduğu sığınakta Rose'un günlüğünü bulmuşlardır ve günlükte, havanın kontrol edilebilir olduğunun kanıtlanmaması gerektiği yazmaktaydı, ki bu da Rose'u ciddi bir şüpheli konumuna getirmişti. Rose, havayı kontrol eden bir makinenin varlığının halka duyurulmasını istemiyordu, çünkü böyle bir şey, insanların iklim değişiminin varlığına olan inançlarını yitirmelerine sebep olabilirdi. Rose, ilkim değişimine karşı verdiği mücadelenin sürmesi için Peggy'nin bulduğu kanıtları her türlü ortadan kaldırmaya uğraşmaya meyilliydi, fakat bir yandan da Zelda Kasırgası yüzünden nezle olmuştu.

Soruşturmanın sonunda Veronica Blade'in tutuklanması ile Rose suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki