Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Rose Zhao

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Rose Zhao
Rose Emin.png
Profili
Tam Adı Rose Zhao
Yaşı 34*
Göz Rengi Siyah
Durumu Hayatta*
Vakalar Geçmişin Sırları'nın çoğu vakası
"Rose" buraya yönlendirmektedir. Diğer "Rose" başlıklı sayfalar için bakınız: Rose (anlam ayrımı).

Rose Zhao Criminal Case'in dördüncü sezonunda bulunan ana karakterlerden biridir ve silah uzmanıdır.

Profili

Rose, Concordia Uçan Takımı'nda görevli silah uzmanıdır ve 34 yaşındadır. Rose kıvırcık, bağlanmış kahverengi saçlara sahiptir, siyah çizgili turuncu astarlı bir gömlek giyer ve siyah eldivenler takar. Aynı zamanda kahverengi çemberli siyah bir şapka, kahverengi cephane kemeri, gümüş ve inci kolye ve altın bir zincir takar. Kırmızı ruj kullanır ve turkuaz sürme sürer. Ayrıca saçının etrafında kırmızı çiçekler vardır.

Rose, açık sözlü ve kafasına göre hareket etmesiyle bilinir. Rose'un zayıf noktası kendi faresi de dahil olmak üzere küçük hayvanlardır. Rose, faresini eğitmeyi ve eski tüfekleri tamir etmeyi sever.

Analizler

Rose'un görevi, silahlar ve onlarla bağlantılı olan delillerin analizini yapmaktır. Analizlerin süresi, nesne analizinin zorluğuna göre değişiklik gösterebilir. Analizlerin süresi nakit ile kısaltılabilir. 1 nakit, analizin süresini 30 dakika kısaltır.

Vaka #1: Concordia'ya Hoş Geldiniz!

  • Tuhaf Tabanca (09:00:00)

Galeri

Profili

Resimler

Ayrıca

Navigasyon

Also on Fandom

Random Wiki