FANDOM

Rose Zhao
Rose Emin
Profili
Tam Adı Rose Zhao
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 45*
Ağırlığı 169 lbs (76 kg)
Göz Rengi Siyah
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta*
Vakalar Geçmişin Gizemleri'nin çoğu vakası
Kan Gölü(şüpheli)
"Rose" buraya yönlendirmektedir. Diğer "Rose" başlıklı sayfalar için bakınız: Rose (anlam ayrımı).

Rose Zhao Criminal Case'in dördüncü sezonunda bulunan ana karakterlerden biridir ve silah uzmanıdır.

Profili

Rose, Concordia Uçan Takımı'nda görevli silah uzmanıdır ve 45 yaşındadır. Rose kıvırcık, bağlanmış kahverengi saçlara sahiptir, siyah çizgili turuncu astarlı bir gömlek giyer ve siyah eldivenler takar. Aynı zamanda kahverengi çemberli siyah bir şapka, kahverengi cephane kemeri, gümüş ve inci kolye ve altın bir zincir takar. Kırmızı ruj kullanır ve turkuaz sürme sürer. Ayrıca saçının etrafında kırmızı çiçekler vardır.

Rose, açık sözlü ve kafasına göre hareket etmesiyle bilinir. Rose'un zayıf noktası kendi faresi de dahil olmak üzere küçük hayvanlardır. Rose, faresini eğitmeyi ve eski tüfekleri tamir etmeyi sever.

Criminal Case'deki Rolü

Ateş Hattında

Otis Kidd'in katilinin tutuklanmasının ardından oyuncu Rose ile yaşanan kundaklama olayı hakkında konuşmak istemiştir. Rose, yangının nasıl çıktığını bulduğunu, kaynağının yüksek ihtimalle önceden bulunan benzin bidonu olduğunu söylemiştir. Dediğine göre bidon kanıt olarak kayda alındığı vakit doluydu fakat oyuncu tarafından bulunduğu sırada için boştu ve kısmen yanmıştı. Rose bidonu çalanın kim olduğunu bulmak için bidondan parmak izi almayı önermiş, oyuncu da bunu uygulamıştır.

Şartlı Tahliye Olamadan

Kev O'Connell'in katilinin tutuklanmasının ardından oyuncu, Afet Joan'ın Rose'un zamanında para için birine zor kullanarak işlemediği bir cinayeti itiraf ettirdiği yönündeki iddiasını araştırmaya koyulmuştu. Oyuncu bir cinayet işlendiğini doğruladıktan sonra Rose'dan Joan'ın iddiasının gerçek olup olmadığını öğrenmek istemiştir. Rose, adamın suçlu olduğunu bildiğini ve oyuncuya cesedi bulduğu için minnettar olduğunu söylemiştir. Rose bunun yanında itiraf ettirme konusunda çizgiyi aştığını itiraf etmiş fakat bunu para için değil, adalet için yaptığını söylemiştir.

Kan Gölü

Oyuncu Vinnie Costa'nın mahkemede Vittorio Capecchi aleyhine tanıklık edemeden öldürülmesi üzerine Vinnie'nin başında nöbet tutan Rose ile konuşmak istemişti. Rose, önce dışarıda bir patlama duyduğunu, döndüğünde ise Vinnie'yi boğazı kesilmiş halde bulduğunu söylemiştir. Oyuncu Rose'un dikkati başka yöne çekilmiş olmasına rağmen kendisini şüpheli listesine almak durumunda kalmıştı. Rose dediğine göre Vinnie'nin yanından şu ana dek nariden ayrılmış, ayrıldığı zamanda kapıyı hep kilitli tutmuştu ve patlamayı duyup dışarıya çıktığı an da istisnai bir durum söz konusu değildi. Ayrıca dediğine göre olayın dikkat dağıtmadan ibaret olduğunu fark edip geri döndüğünde ve Vinnie'yi öldürülmüş olarak bulduğunda kapı halen kilitliydi. Rose her ne kadar bu şekilde oltaya geldiğine inanamasa da oyuncu Rose'a artık bir cinayet şüphelisi olduğunu ve zepline dönmesini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra cinayet mahallinde bulduğu bir deste iskambil kartının üstünde Rose'un protez kolundan beyaz tozlar bulmuş ve Rose'a bunu sormak istemiştir. Rose, bunun bir yandan kurbana göz kulak olurken diğer yandan vakit geçirmek için harika bir fırsat olduğunu belirtmiştir. Oyuncu Rose'un görevini ciddiye almadığını düşündüğünde Rose, iş yapma konusunda kendi yöntemleri olduğunu ve kimsenin kendisini beceriksiz olmakla itham edemeyeceğini belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Clay Westwood'un tutuklanması ile Rose suçsuz bulunmuştur. Rose daha sonra oyuncunun yanında gelerek Vittorio Capecchi'nin Takım'ı hesaplaşmaya davet ettiğini ve davete karşılık için gereken mühimmatı hazırladığını söylemiştir. Vittorio ve adamları ile yapılan ilk çatışmanın ardından daha fazla mühimmat hazırlayıp Rose'a teslim etmiştir. Rose bunun yanı sıra Vittorio'yu alt etmek için kendisiyle olan eski husumetlerini bir kenara bırakmayı kabul eden Afet Joan'dan da yardım almıştır. Tüm bunların ardından oyuncu, Vittorio ile ikinci kez çatışmaya girmiştir.

Bizi Ayıran Nehir

Thomas Boyd'un katilinin tutuklanmasının ardından Rose, oyuncuya tabancasının çalındığını bildirmiş ve bulması için yardım istemiştir. Oyuncu tabancayı Kızıl Köprü'de bulmuş ve incelemesi için Viola'ya göndermişti. Rose başta hırsızın Diego olduğunu düşünse de Viola, tabancayı çalanın Evie olduğunu teyit etmiştir. Evie, silahı çaldığını itiraf etmiş fakat tek amacının korkularını yenip cesur olduğunu göstermek olduğunu dile getirmişti. Rose bunun üzerine Evie'nin çabasını takdir etmiş ve oyuncuya silahını bulduğu için teşekkür etmiştir.

Analizler

Rose'un görevi, silahlar ve onlarla bağlantılı olan delillerin analizini yapmaktır. Analizlerin süresi, nesne analizinin zorluğuna göre değişiklik gösterebilir. Analizlerin süresi nakit ile kısaltılabilir. 1 nakit, analizin süresini 30 dakika kısaltır.

Vaka #1: Concordia'ya Hoş Geldiniz!

  • Tuhaf Tabanca (09:00:00)

Vaka #2: Yangından Kaçarken...

  • Sustalı Bıçak (12:00:00)
  • Seri Numarası (09:00:00)

Vaka #4: Bir Noel Cinayeti

  • Ölü Sıçan (09:00:00)
  • Pirinç Musluk (15:00:00)

Vaka #6: İçinden Tren Geçen Vaka

  • Tabanca (09:00:00)

Vaka #10: Pasta Yesin

  • Tabanca (12:00:00)

Vaka #12: Maskenin Ardında

  • Kanlı Bıçak (09:00:00)
  • Bakır Nesne (09:00:00)

Vaka #14: Şah Mat

  • Tuhaf Cihaz (12:00:00)

Vaka #15: Yüksek Uçan Alçak Konar

  • Mermi (03:00:00)

Vaka #17: Elektrik Tehlikesi

  • Mekanik Kapan (09:00:00)

Vaka #18: Kendi Düşen Ağlamaz

  • Tuhaf Plaka (06:00:00)

Vaka #25: Şartlı Tahliye Olamadan

  • Demir Çubuk (12:00:00)

Vaka #31: Bizi Ayıran Nehir

  • Kuru Kafalı Bileklik (03:00:00)

Vaka #33: Dilini Tut

  • Balta (15:00:00)

Galeri

Profili

Resimler

Ayrıca

Navigasyon

Also on FANDOM

Random Wiki